recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny surround reciver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy surround reciver

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2008 kl. 07:39

Der skal nok findes brugte Onkyo``er, som jo er meget anerkendte verden over, men p. g. a. importørforvirring til tider, har haft det svært i Danmark. Jeg ville dog klart vælge en ny, hvis HDMI er aktuelt

NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2008 kl. 02:23
Så ville jeg gå efter en brugt. Marantz, Denon, Yamaha, Pioneer burde være muligt at finde brugt...
Onkyo er nok for "nyt og hyped" at finde brugt ENDNU, men når den nye xx6 serie kommer, så kan det være der sker noget!
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
Easterfarm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2008 kl. 14:10

Okay, planen var nu at jeg ville lede kun efter receiveren fordi jeg har højtalerne og subwoofer (6.1). Men skal bruge en receiver med HDMI stik, så når jeg finder en PS3, jeg kan få HD lyd.

Men max prisen på receiver ligger nok mellem 2500-3000, da man som elev jo ikke har det budget!

Har I måske et andet valg på en receiver? Kan jo købe en brugt evt?

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2008 kl. 13:18
Jeg syntes også det er lige billigt nok... Men ok, nogle er glade for deres HTiB andre forbander det langt væk. Det er meget et spørgsmål om smag og behov.

Af reciever ville jeg gå efter nogle af de mindre Denon, Onkyo (605 eller 606) eller Marantz (4002). De er alle gode middelklasse recievere, og burde kunne erhverves for en 4-5K fra ny.
Evt. burde det være muligt at skrabe noget godt brugt til sig, til en fair pris. Der får man langt mere for pengene...

Højtalere: Lyt, lyt og lyt endnu mere... Her skal ørene og pengepungen bestemme. Så der kan det kun anbelafes man tager ud til nogle forskellige forretninger og lytter sig frem:

TIP: Der er oftest meget at spare (prutte om prisen) hvis man køber reciever og HT samme sted - undtaget er HFK!  

Mange hilsener
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables






Til top
HarBrug for 32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2008 kl. 13:12

uden at jeg kender noget til den receiver, men så ligner den noget billigt... noget.

den koster 400 $ og det er altså ikke tit, at man får mere end man betaler for.

Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
Til top
Easterfarm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2008 kl. 14:32

Jeg er også ud og kigge efter en ny reciever. og regner med og købe en PS3,  så har ikke behov for en reciever der understøtter HD lyd. Jeg har haft kigget på denne HT-SS2000.

Er den noget værd?

 

http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDi splay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&pr oductId=8198552921665186457

Til top
vaering Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2008 kl. 19:03
Hej,

jeg har for nyeligt købt en PS3 og står nu og mangler en ny forstærker, som klare klare den digitale lyd fra den. Jeg har slet ikke fulgt med siden jeg købte min gamle forstærker for 10 år siden.
Jeg vil give omkring 3-4.000 kr og mærke er mere eller mindre underordnet.

Hvad kan I foreslå mig, at jeg skal kigge efter?

Håber I har nogle forslag til mærker eller kan sige mig hvad jeg skal være OBS på.

/Dennis
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu