|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
Da jeg var på udkig efter ny skærm var jeg en tur i tapeconnection og kigge, de fremviste en pioneer med miller and kreisel surround setup, jeg kan huske jeg blev dybt imponeret af hvad de tilsyneladende små højtalere kunne præstere i ren lydkvallitet. (og nu nævner du jo selv 20m2) På et senere tidspunkt kom jeg så i snak med en kolega der er rigtig glad for hifi og ligende, snakken kom ind på miller and kreisel, hvorpå han også kun havde rosende ord om dette og han har dælme været til mange demoer og forskellige lytte arrangementer. Men prøv at lade den hænge lidt endnu, der skal nok være flere herinde der er meget mere bekendt med M&K, det var bare et bud på et godt/spændene alternativ efter min mening. vh. zk |
||
![]() |
||
ZuluKongen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
Tjek evt hvad Kruse, tc skriver her http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29046& PN=2 |
||
![]() |
||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|
Jeg skal til KBH i morgen, så tager jeg lige en tur forbi Tapeconnection, og høre på noget M&K. Forresten, er 20kvm. nok til det B&W system, som jeg har sammensat? Hvor er det billigeste sted, at købe en Pioneer SC-LX81? Jeg har set at KT-Radio sælger den for 15.000,- Redigeret af Tech2009 - 06-Marts-2009 kl. 20:29 |
||
![]() |
||
Thorn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
|
Så kan du også overveje at kigge lidt på MonitorAudio RS8 - Som også er nogle glimrende højtalere i nogenlunde samme prisklasse som det du har skrevet. |
||
![]() |
||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|
Jeg har hørt på både M&K og MonitorAudio RS8. M&K lyder glimrende. Det er et godt alternativ, hvis man ikke fik B&W. Jeg synes faktisk, at M&K lød bedre end MonitorAudio RS8, men MonitorAudio var ikke dårlige overhovedet. Alt i alt, så synes jeg faktisk stadig, at B&W er bedst. Men nu skal jeg bare høre om I synes 20kvm er nok til det B&W system, som jeg har tænkt på at købe? Og hvor er det billigeste sted, at købe en Pioneer SC-LX81? |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Er jeg den eneste der synes B&W er LIDT ulden i lyden ? Er det mine ører der er ved at gå på pension ?
![]() |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Roaster ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Det nok dine øre der ved og være lidt ulden.
![]() Jeg kigger også efter et surround setup og har hørt B&W og IKON hos HK. Mit valg ville også havde været B&W - jeg har så hørt flere mærker og p.t. er AudioVector i mine ører bedst og jeg vælger formentlig en bedre stander højtaler frem for gulvhøjtaler. ![]() Hørte B&W 805s også i HK og der fik jeg set en mulighed i standerhøjtaler. - men denne er også væsentlig dyrer end 683 ![]() |
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
Ja men nu er det selvfølgelig næsten altid et spørgsmåj om pris |
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, sådan er det altid. Man kan altid få noget bedre end det man køber, men det koster selvfølgelig mere. Det er ikke noget, der vil ændre sig nogensinde. Men hvad siger I om 20kvm plads, det er vel nok til mit kommende system? Hvor store er jeres stuer?
Til Skyum: Hvor har du købt din Pioneer SC-LX81? Redigeret af Tech2009 - 07-Marts-2009 kl. 19:07 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg ville købe IKON 7 Min SC-LX81 er fra KT-Radio |
||
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Hvis du synes at b&w 683 lyder bedst, så køber du selvfølgelig det system Du vil helt sikkert blive tilfreds med det |
||
![]() |
||
![]() |
|
HELT enig |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |