|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|||
Ja da. Man får meget for penge med nogle B&W 683. Der er både meget god bass og meget god diskant, og lyden er samtidig meget præcis, lækkert. Hvis man skal have noget, der er bedre, så bliver prisen jo lige pludselig meget høj.
Du har jo selv nogle 683. Hvad vil du selv sige om dem? Redigeret af Tech2009 - 07-Marts-2009 kl. 20:41 |
||||
![]() |
||||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|||
KT-radio ser også ud til, at være de billigeste i DK med den receiver. Ifølge whathifi, så skulle den også være meget bedre end Onkyo 906, som jeg også havde overvejet lidt. Men jeg vil helt klart gå efter en SC-LX81. |
||||
![]() |
||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||
Jeg har intet dårligt at sige om Onkyo, har selv haft en 805 og jeg tror i bund og grund forskellene er små,men jeg har ingen varmeproblemer,og DET havde jeg med min Onkyo.
![]() |
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg glæder mig til, at fyre noget HD-lyd af med SC-LX81. Har godt læst at Onkyo har varme problemer med deres AV-receivers. Anyway, i min stue har jeg en mellem-tyk tæppe, som dækker en stor del af gulvet. Men vil det være bedst at fx subwooferen og gulvhøjtalerne står på et trægulv eller gør det ikke noget, at de står på tæppe? Hvad er bedst? Redigeret af Tech2009 - 07-Marts-2009 kl. 22:35 |
||||
![]() |
||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||
Jeg ville sætte spikes under højttalerne og sub'en for at få bedst mulig lyd. Igen. Der er mange der er fuldt tilfreds med deres Onkyo, og det var jeg såmend også. |
||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Er der nogle bestemte spikes du vil anbefale til disse B&W?
Onkyo laver uden tvivl nogle rigtige gode receivers, og jeg har en ven, som køre med en Onkyo 706, og han er virkelig glad for den. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg går ud fra at der følger spikes med når du køber højttalerne (det gør der til Dali højttalere) |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Okay, det må jeg lige høre Hifiklubben om på mandag. Men det er selvføleglig bedst at bruge spikes, så kan hverken trægulv eller tæppe påvirke noget negativt på lyden. Redigeret af Tech2009 - 08-Marts-2009 kl. 00:18 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Helt sikkert. Hvis de ikke følger med kan du købe dem i HK |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeps. Hvor meget gav du egentlig for dit Dali Ikon 7 system? |
||||
![]() |
||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|||
Af det jeg fik hørt af dem, da jeg afhentede dem, var jeg ydertst tilfeds! Lækker dynamik og dybde i dem, og et meget solidt lyd billede ![]() ![]() Lige pt står de bare og samler støv herhjemme, da min receiver venter i Kolding på at blive sendt afsted ![]() Redigeret af Sploink - 08-Marts-2009 kl. 12:13 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Nu har jeg igen lige været inde på HK's hjemmeside, og er blevet lidt interesseret i B&W 805S, som front. http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/bw_80 5s_hoejttaler_rosentrae.htm De er godt nok en del dyre end henholdsvis 683 og CM7, men gad vide hvor meget bedre de spiller? Nogle erfaringer? |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |