recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny surroundreceiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy surroundreceiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ZCMI Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny surroundreceiver
    Sendt: 09-Marts-2008 kl. 22:36
Hey.

Jeg vil skifte min nuværende forstærker ud med mulighed for at vælge source direkte fra remote, uden at skulle "bladre" som nu, da jeg skifter til Harmony One remote imorgen.

Jeg har et komplet sæt Qln højttalere til.

Jeg overvejer at købe enten en brugt HK avr 7000 eller en marantz SR4002 http://www.marantz.com/new/index.cfm?fuseaction=Products.Pro duct&cont=eu&bus=hf&type=avr&prod_id=3699&am p;am p;series=comp

Prisen ligger omkring 4K på dem begge.

Nogen der har erfaringer eller forslag til andre forstærkere.
Den skal være sort :D

Redigeret af ZCMI - 09-Marts-2008 kl. 22:37
Samsung LE40F86BDX
HTPC: Intel E6550, 2gb ram, 2,5" SATA 5400 (Schhh) HDMI ud
Onkyo TX-SR607
QLN 600 series surround
(Media)server; Synology CS406
Heavy Metal Blog
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2008 kl. 23:03

Har haft en HK AVR7000 som jeg var rigtig glad for,men der er ikke HDMI og alle de nye formater.   Det er jo en gammel hund efterhånden,men den sparker røv....          ;     Det gør min Onkyo 805 nu også,og den er med HDMI og alle de nye formater.

Tag evt. en snak med Christian (CRN-Teknik) som annoncerer her på sitet, han kan vejlede,levere og efterfølgende servicere.

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu