|
Ny surroundreciever - Hvilken? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.dba.dk/onkyo-838-71-kanaler-180/id-1013881422/
|
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
|
Yamaha a830 er et hit til prisen. Kostede da den kom frem omkring 6000 kr. Der er flere herinde inkl jeg selv, der er rigtig glad for den. Den er rimelig kraftig og god til både musik og film.
|
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
ellers er der en fin funktion der hedder OSD ( on screen display ) der kan du på skærmen se når du ændrer volumen, hvilke lydformat der spilles osv.. Redigeret af strecker - 26-Februar-2015 kl. 06:50 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Som ikke fungerer når man f.eks. ser (film) på TV. M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
nej Henrik..
det kræver sjovt nok at signalet køres gennem receiveren, men det tror jeg ikke du behøver at gøre trådstarter opmærksom på... |
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
|
jeg ville dog ønske at man kunne slukke helt for displayet... desværre vil der hele tiden være en blå oplyst ring om displayet... Hvertfald på min Marantz SR7009 Redigeret af Vejrup - 26-Februar-2015 kl. 09:16 |
||
![]() |
||
|
Drop det Vejrup..
Henrik B er en Troll, og han er ude hver gang jeg poster i en tråd.. |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Kan det ikke dimmes? Det er sgu en ommer! |
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
|
Jeg slettede også min kommentar, orker ikke at diskutere med folk... Jeg vil meget gerne hjælpe, men mudderkast gider jeg ikke bruge tid på
|
||
![]() |
||
|
Du kan Dimme i form af at teksten bliver dæmpet eller fjernet helt.. men den skide blå ring kan desværre ikke slukkes... har prøvet alt... også at gøre det via Serial, men det kan ikke lade sig gøre.... Sidste mulighed er sort elektriker tape
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Undskyld Vejrup, at jeg gør opmærksom på en mangel, når vi taler OSD!!!! Hvordan pokker kan du opfatte det som mudderkast???
Jeg ved godt at at Strecker føler sig forfulgt - ved dog ikke hvorfor. Jeg poster udelukkende i emner, som har min interesse, eller hvor jeg har noget at byde ind med. M.v.h. |
||
![]() |
||
|
jeg syntes det er noget pjat at skrive at OSD ikke virker når du ser film??? Hvorfor skulle det ikke virke når man ser film på TV? Jeg droppede at kommentere din udtalelse da det som regel ender i mudderkast herinde
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |