recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny surroundreciever - Hvilken?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny surroundreciever - Hvilken?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
heine-olesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-November-2014
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2015 kl. 21:53
http://www.dba.dk/onkyo-838-71-kanaler-180/id-1013881422/
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 06:44
Yamaha a830 er et hit til prisen. Kostede da den kom frem omkring 6000 kr. Der er flere herinde inkl jeg selv, der er rigtig glad for den. Den er rimelig kraftig og god til både musik og film.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Bruger udmeldt 35 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 28-Juli-2008
Point: 3673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 06:50
Oprindeligt skrevet af supermule supermule skrev:

Jer der har Marantz.
Er det til at se info i det lille koøje på afstand?
Jeg vil gerne fra min siddeposition, ca. 3,5m væk kunne skimte hvad der sker på displayet når man justerer volumen o.lign. Den kommer bag en stoflåge og jeg kunne akkurat se min pioneers display derigennem. 

ellers er der en fin funktion der hedder OSD ( on screen display )
der kan du på skærmen se når du ændrer volumen, hvilke lydformat der spilles osv..

Redigeret af strecker - 26-Februar-2015 kl. 06:50
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Oprindeligt skrevet af supermule supermule skrev:

Jer der har Marantz.
Er det til at se info i det lille koøje på afstand?
Jeg vil gerne fra min siddeposition, ca. 3,5m væk kunne skimte hvad der sker på displayet når man justerer volumen o.lign. Den kommer bag en stoflåge og jeg kunne akkurat se min pioneers display derigennem. 

ellers er der en fin funktion der hedder OSD ( on screen display )
der kan du på skærmen se når du ændrer volumen, hvilke lydformat der spilles osv..

Som ikke fungerer når man f.eks. ser (film) på TV.

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:06
nej Henrik..
det kræver sjovt nok at signalet køres gennem receiveren, men det tror jeg ikke du behøver at gøre trådstarter opmærksom på...

Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Point: 687
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:16

jeg ville dog ønske at man kunne slukke helt for displayet... desværre vil der hele tiden være en blå oplyst ring om displayet... Hvertfald på min Marantz SR7009

Redigeret af Vejrup - 26-Februar-2015 kl. 09:16
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 35 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:17
Drop det Vejrup..

Henrik B er en Troll, og han er ude hver gang jeg poster i en tråd..

Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

jeg ville dog ønske at man kunne slukke helt for displayet... desværre vil der hele tiden være en blå oplyst ring om displayet... Hvertfald på min Marantz SR7009

Kan det ikke dimmes? Det er sgu en ommer!
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Drop det Vejrup..

Henrik B er en Troll, og han er ude hver gang jeg poster i en tråd..

Jeg slettede også min kommentar, orker ikke at diskutere med folk... Jeg vil meget gerne hjælpe, men mudderkast gider jeg ikke bruge tid på
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Oprindeligt skrevet af Vejrup Vejrup skrev:

Kan det ikke dimmes? Det er sgu en ommer!

Du kan Dimme i form af at teksten bliver dæmpet eller fjernet helt.. men den skide blå ring kan desværre ikke slukkes... har prøvet alt... også at gøre det via Serial, men det kan ikke lade sig gøre....

Sidste mulighed er sort elektriker tape Clap
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:31
Undskyld Vejrup, at jeg gør opmærksom på en mangel, når vi taler OSD!!!! Hvordan pokker kan du opfatte det som mudderkast???
Jeg ved godt at at Strecker føler sig forfulgt - ved dog ikke hvorfor. Jeg poster udelukkende i emner, som har min interesse, eller hvor jeg har noget at byde ind med.

M.v.h.
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Undskyld Vejrup, at jeg gør opmærksom på en mangel, når vi taler OSD!!!! Hvordan pokker kan du opfatte det som mudderkast???
Jeg ved godt at at Strecker føler sig forfulgt - ved dog ikke hvorfor. Jeg poster udelukkende i emner, som har min interesse, eller hvor jeg har noget at byde ind med.

M.v.h.

jeg syntes det er noget pjat at skrive at OSD ikke virker når du ser film??? Hvorfor skulle det ikke virke når man ser film på TV? 

Jeg droppede at kommentere din udtalelse da det som regel ender i mudderkast herinde Smile 
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu