recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny surroundreciever - Hvilken?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny surroundreciever - Hvilken?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 11:52
ja du trykker bare info på remote så får du fuldt info på osd

Redigeret af helljohn - 26-Februar-2015 kl. 11:57
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 11:55
Lige et par spørgsmål mere.

Dolby Atmos er det ligegyldigt for mig når jeg "kun" kører 5.1 højt. opsætning ? Eller vil jeg få noget ud af det alligevel?

Og hvad tuner angår, så har jeg læst at FM udgår i 2019. Vil jeg stadig kunne høre radio da jeg har Yousee kabeltv eller vil jeg være henvist til internetradio? Eller skal jeg kigge efter en reciever som har DAB+?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2015 kl. 12:00
YouSee udsender radiokanalerne uafhængigt af de luftbårne kanaler.
Til top
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 22:26
Havde først en Pioneer SC-2024-K bestilt hjem til en kampagnepris på kr. 5.990,- mest fordi jeg før havde Pioneer og var godt tilfreds. Den viste sig simpelthen at være for kryptisk for mig at sætte sig ind i. Så retur med den og nu har jeg en Denon AVR-X4100W hjemme fra HiFi klubben. Tror at den bliver en keeper da den viser sig at være meget nemmere mht. opsætning osv.
Testet med film og musik. Jeg er ret tilfreds. Stadig nogle enkelte ting som jeg mangler at sætte mig ind.
Synes at jeg har læst flere steder at Marantz og Denon er lavet på samme platform? Er der forskelle eller er det nogenlunde det samme om man køber Marantz eller Denon??

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2015 kl. 23:19
De er bygget op omkring mange af de saamme stumper hardwaremæssigt. Lidt som at købe en VW Golf, eller en Audi A3. Der er forskelle indvendigt og ikke mindst udvendigt. På udvendigt design er Marantz 8i mine øjne) noget foran Denon.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu