|
Ny tablet: galaxy tab 2 10.1 eller nexus 7? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så må du udtrykke dig noget tydeligere - din mening fremgår ikke af sætningen "Netflix + Viaplay + HBO o.m.m." den giver derimod det indtryk at alle 3 o.m.m. er eksklusive for Samsung Havde du istedet nøjes med at nævne HBO som er det eneste der er eksklusivt for Samsung så havde det givet mening. ![]() |
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
||
Sludder Man kan sagtens sammenligne 2 produkter selvom skærmstørrelsen er forskellig. Ligesom de adskiller sig på andre punkter, så er skærmstørrelsen også blot et punkt de adskiller sig på, dette punkt kan så vurderes enten positivt eller negativt afhængig af hvad man syntes.
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
Pjat...vi stopper her |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
||
Hvad med en Nexus 10 fra Tyskland eller http://www.amazon.co.uk/
Du kan se her hvordan fra Tyskland: Jeg gjorde det via en kammerat i Tyskland og den kom op på 3100 kr leveret til mig. Er super glad for den og der har ingen problemer været.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
link: http://www.lydogbillede.dk/test/google-nexus-10/ Det er svært at vælge 10" tablet ![]() |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Nico89 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 118 |
||
Ja hvis man lever på nettet og kun læser anmeldelser. Har du selv prøvet den? Giver ikke meget for "ekspert" anmeldelser efterhånden! Jeg har ikke oplevet nogen mangel på apps der er optimeret til 10" skærm. Selv spil som Quizz battle der er lavet til telefoner ser fornuftig ud på en 10". Jeg bruger den mest som browser, hvor alle versioner jeg har prøvet er optimeret til 10", bruger tapatalk og så bruger jeg Facebook, tv oversigt osv. Facebook er nok den mest elendige, hvis man bruger den officielle app, men her kan Friendcaster varmt anbefales, da den er optimeret til tablets. |
|||
![]() |
|||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
||
Det er et lidt ærgeligt udvalg af tablets vi har i dk. Der mange udenlandske forums, hvor nexus 10 blivet anbefalet frem for f.eks note 10.1. Kindle laver også en fin tablet, hvor man med lidt teknisk snilde, kan modificere den til at fungere som en almindelig tablet med google store. Men ideen forsvinder lidt. Når man skal til at anvende mellem handlere der gør produkterne dyrere og mere besværlige at anskaffe.
|
|||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|||
![]() |
|||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
||
Tak for svarene indtil videre. Der er helt klart noget at tænke over. Jeg er blevet mere interesseret i Nexus modellerne, men hvad står en Nexus 10 i nu på den tyske play store, da jeg ikke selv kan tjekke det.
Ang. Transformeren som Spawn anbefalet, har jeg overvejet den over flere omgange, og tror den er mere aktuel end Samsung Galaxy Tab, så valget kommer nok til at stå mellem N7, 10 eller transformeren. Jeg har nok en forkærlighed til Nexus modellerne, har selv haft Nexus 1, men er godt nok meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Blev lidt forundret over man kunne se klar forskel mellem Ipad 4 og Nexus 10 hvor den var markant dårligere:( Jeg vil bare ikke have flere Apple tablets.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvis ikke jeg kan afprøve en Nexus 10 tablet hos en forhandler i DK (hvilket jeg gerne vil) tyr man vel til test/forum ... HVAD ELLERS ? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
||
Jeg har lige fået en Nexus 7 32GB i føds'dags gave og er meget tilfreds med den. Den er piv hurtig og er ikke fyldt op med bloatware.
Skærmen er imo super fed til det jeg skal bruge den til. Hvilket er surf på nettet, en film i ny og næ, en tur i banken og nogle spil til at fordrive tiden med.. Desuden kan den snildt ligge i inderlommen, hvis jeg vil have den med. Den er også nemmere at håndtere end en 10". Selv om jeg har pænt store hænder. Så jeg kan varmt anbefale den til det du skal bruge den til. |
|||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|||
![]() |
|||
||
399 Euro på Google.de . Og 360 pund på http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00A99NMMK/ref=sr_1_1_olp?ie=UTF8&qid=1367321453&sr=8-1&keywords=nexus+10&condition=new E. Larsen: Læse brugererfaringer på udenlandske eller danske forums. Det er altid godt at kombinere de to ting i det mindste da brugerne typisk har længere tid med produktet og der derfor også kan blive opdaget flere fejl som man ikke ser ved at have den i et par uger. mobildebat.dk og xda plejer at være fine.. Desuden kan man jo prøve en hvilken som helst anden 10" android tablet og se hvordan apps ser ud.
Redigeret af Nico89 - 30-April-2013 kl. 13:38 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |