recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny tidsalder ! Nyt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy tidsalder ! Nyt TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Koalas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny tidsalder ! Nyt TV
    Sendt: 08-November-2010 kl. 11:07
Så er det vist på tide det gamle billedrørs tv går på pension !

Så er det bare at det vælter ind med problemstillinger.
Hvor stort skal det nye husalter være - der er 4-5 meter hen til skærmen ?
Hvilken type - Plasma ?
Bliver udvalget for begrænset hvis jeg holder mig til Sony (har sony hardisk og vil gerne have det passer lidt sammen)
Problemstiling - Tv'et kommer i børne højde og har en tøs på 2 så jeg vil ikke udelukke fingre og legetøj vil kunne forkomme på skærmen når far ikke ser på !
Fremtidssikring ?
3D?
Spiller lidt playstation og Wii men ikke nok til det er dette der er afgørende.
Ser meget sport og vil ikke acceptere en "lang" bold

Håber der er nogen der vil knytte en lille kommentar til ovennævte.
Anders

Redigeret af Koalas - 08-November-2010 kl. 11:10
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2010 kl. 11:29
Hvor stort skal det nye husalter være - der er 4-5 meter hen til skærmen ? Så er der mange der vil sige at det ikke skal være mindre end 50".
Hvilken type - Plasma ? Giver stadig det bedte billede. Bliver udvalget for begrænset hvis jeg holder mig til Sony (har sony hardisk og vil gerne have det passer lidt sammen. Har ingen teknisk betydening, Sony har ikke Plasma paneler. Problemstiling - Tv'et kommer i børne højde og har en tøs på 2 så jeg vil ikke udelukke legetøj vil kunne forkomme på skærmen når far ikke ser på. Det er der ingen der har godt af, det vil ødelægge panelet. Fremtidssikring ? Det skal ikke udelukkes, at der kommer DVB-C/T2. Det vil der så godt som sikkert. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu