|
Ny til HTPC |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så har du strømforsyning i både kabinet og bundkort?
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
|
Hvad med at spare 3-400 kr og nøjes med 60Gb i stedet for 120Gb? Hvis det bare er til OS, så er det mere end rigeligt...
|
||
![]() |
||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
|
Hvis jeg vælger Intel DH61AG så skal der kun en Power Brick på externt. Vælger jeg Intel DH77DF, skal jeg bruge den lille Pico PSU internt og en Power Brick eksternt. Men det er også fint nok.
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
|
![]() Redigeret af goAMinD - 31-August-2012 kl. 08:38 |
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
|
Vores mediecenter har 64Gb ssd, og der er ca. 30 Gb ledig. Det kommer selvfølgelig an på hvad man gerne vil have installeret, men hvis det bare er OS og noget mediecenter software, så 64Gb rigeligt...
|
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
|
Har lige nu en i3-530 og overvejer at skifte til en i3-2100T.
Personligt har jeg haft meget dårlige erfaringer med Atom baserede maskiner. Jeg sidder af og til med content hvor hardware accelereret afspilning fejler og så SKAL min cpu kunne dekode 1080p flydende uden at det hakker. Det har jeg ikke fået til at spille med Atom :-( |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Så må vi håbe at de nye processerer, for gode drivere fra starten af.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
|
Kan det bekræftes at core i3-2100 med HD2000 gfx er mere end rigeligt til afspilning af 1080P .MKV filer med DTS-HD MA og True-HD audio rippet fra blu-ray? Jeg ønsker absolut ingen film der hakker og lign.
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Ja men det kommer også an på driverne. Min i7 kan på ren processor kraft ikke klare filmene uden hak når vi kommer over 25-30mbit. Dog har jeg aldrig haft problemer med hardware acceleration endnu. Men ok, min i7 er også gammel efterhånden og arkitekturen er blevet langt bedre udviklet nu. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
|
Den integrerede GPU skulle gerne selv klare opgaven. CPU delen magter det som regel aldrig.
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
|
Din i7 skal slet ikke afspille video. En ældre model i7 (9xx serien) har slet ikke nogen integreret gpu. Hvis du får problemer omkring 30mbit er det dit grafikkort som er problemet. Min egen i7 930 har spillet alt hvad jeg nogensinde har fodret den med. (men det er grafikkortets skyld :-) Redigeret af gensplejs - 31-August-2012 kl. 20:06 |
||
![]() |
||
|
Jeg kan intet garantere men min gamle i3-530 klarer alle mine blue-ray film fint (kun med onboard grafikkortet). Jeg har som skrevet ikke en 2100t men den er noget hurtigere end min 530 især på grafik siden. Læs eventuelt anmeldelsen her http://www.silentpcreview.com/article1202-page1.html Bemærk at 2100t har testens absolut laveste TDP på max 35 watt hvilket selvfølgelig betyder at det ikke er den hurtigste cpu på markedet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |