|
Ny til HTPC |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Min æder også alt, sagde på ren processor kraft begynder det gå galt omkring de 25-30. ![]() Bruger også grafikkortet uden problemer ![]() |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
|
Ja ok.. Hvis man kvæler DXVA tror jeg også det er der omkring min dørker... |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Det er nemlig derfor, at det er vigtigt med driverer der virker. Intel har nemlig haft lidt problemer med dxva2.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
goAMinD ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
|
Bare som afslutning her, så har jeg min nye HTPC kørende. Det blev en Core i3-2125. Efter lidt tweaking med de seneste Intel drivere og opsætning af XBMC V11.00 "Eden" har jeg pletfri afspilning af mine blå 1080P rips inkl. bitstreaming af HD audio spor. I like!
DXVA klarer det fint. DXVA2 laver stadig fejl.
|
||
Blu-ray
Film |
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
|
Min i3-2100t kører med DXVA2 efter jeg opdaterede til Eden. Der er ingen problemer overhovedet, og jeg har ikke tweaket noget som helst...
|
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
|
Jeg har samme problem med Intel i3 2120T processoren her, og har slået det fra, så kører det fejlfrit.
|
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
|
Hmmmm må da lige se efter en ekstra gang om et er mig der husker forkert så....
|
||
![]() |
||
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
|
Vil dog også gøre opmærksom på jeg bruger XBMC 12.0 Alpha - og har en kammerat som har PRÆCIS samme setup som mig, og han kører 11.0 og har ingen problemer med DXVA2 på sit system.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |