recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny til Streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy til Streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulkefar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-April-2011
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny til Streaming
    Sendt: 29-April-2011 kl. 13:51

Jeg har købt en NAS som jeg vil bruge til streaming af mkv Hd video (720p/1080p) over LAN. Nu mangler jeg bare en box som kan modtage dette og fyre billedet op på mit tv og anlæg.  Jeg har kigget meget på Boxee boxen som jeg kender og godt kan lide interfacet fra. Dog ville det for mig være et kæmpe + hvis der var mulighed for afspilning af bluray dics, da jeg har en del film liggende.

Jeg har set at de fleste nye bluray afspillere i dag understøtter afspilning af mvk over LAN.  Jeg vil i den forbindelse gerne høre om i kan anbefale en bestemt model, eller om i har nogle erfaringer på dette område.?   

Vil helst ikke over 1800kr 

VH. EMil 

Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 16:00
Dune Prime 3.0 genial til det sidste :)
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Ulkefar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 21:38
Tak for hjælpen synes dog ikke jeg kan finde nogle steder som sælger Dune Prime 3.0 i danmark. 

Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 21:42
Nemedia.dk plejede at have dem. Men de kunne vidst ikke blive enge med HDi, så du skal nok udelands.
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Ulkefar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 22:19
Nå da :( Er der ikke nogle "kendte" mærker som sony, samsung der føre ligende produkter? Synes nemlig de fleste bluray afspillere påstår at de kan spille full hd mkv filer, men jeg er så ik sikker så hvem man skal tro på. Det er også vigtigt for mig at den pågældende afspiller kan håndtere mvk med dts lydspor og der var vidst nogle problemer der med hensyn til samsungs bluray afspillere? 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu