|
Ny TV 55" maks. 8000 kr. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tietje12 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2014 kl. 17:26 |
Hej allesammen!
Jeg er på udkig efter et nyt TV da mit efterhånden aldrende Panasonic PX80 er ved at være outdatet. Jeg har besluttet mig for at det skal være et 55 tommer, da det passer til vores nuværende boligforhold og nok også vil gøre det et godt stykke tid endnu. Jeg har et budget på maks. 8000 (plus/minus 500 kr.) - TV'et skal bruges til film, spil (ps4) og almindelige brug. Jeg lægger ikke stor vægt på lyd da jeg har et lydsystem i forvejen som klarer dette. De smarte tv-funktioner såsom Netflix, Youtube osv. er meget velkommen. Det er selvsagt at Full HD og 3D er et must. Jeg har selv kigget på Samsung UE55F6505 og LG 55LA620. Der findes desværre ikke et hav af anmeldelser af det pågældende Samsung TV. Har i nogle gode råd til hvad jeg skal anskaffe mig? Jeg er lidt på bar bund, da det er nogle år siden jeg for alvor har været på jagt efter et nyt TV. Mvh Karsten Tietje Redigeret af Tietje12 - 22-Februar-2014 kl. 22:01 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , og velkommen til recordere.dk..
prøv at kigge på Sony 55W807 også , 8799 lige nu i Elgiganten..ikke meget over dit budget... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Tietje12 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 29 |
Tak for rådet!
Kan se at det har fået rigtig gode anmeldelser. Kan man købe den sorte udgave i DK? På elgiganten.dk står den med grå'ish kant - dette bryder kæresten sig ikke om :D |
|
![]() |
|
Kan se at 805 modellen er sort og 807 er grå.
Redigeret af Tietje12 - 22-Februar-2014 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Kæresten skal heller ikke bestemme det hele
![]() MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Nej det har du ret i :) Men lige netop på det her område er jeg ikke enevældig.
|
|
![]() |
|
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
Jeg har modellen ældre end den LG du har kigget på (LM620) og må indrømme at jeg er fuldt ud tilfreds. Det er et IPS panel, så betragtningsvikler og farvetoner er i top, men sortniveau er pga. paneltype ikke særlig god.
Til mørklagte rum er IPS mildest talt ikke brugbart, men i en normal stue får du imho et fantastisk billede.
|
|
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
|
|
![]() |
|
@londahl
Hvor skidt er det i mørke? Jeg er lidt af en filmentusiast og nyder gerne en film i fuldstændig mørke. Jeg har ingen idé om hvordan sort niveauet på LG'en er i forhold til mit PX80, men hvis det har samme niveau er jeg tilfreds. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |