|
Ny TV |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Pris for 4K tv vil falde markant, ellers kan de jo ikke sælge ret meget tænker jeg. Det er ikke ret mange som er villig til at betale 20.000-30.000 kr. for et fjernsyn.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Nej, desværre, derfor må vi nøjes med det "skrammel" der faldbydes.
Klaus |
||
![]() |
||
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
|
Hvad med Panasonic WT60 modellen?
Hvad er forskellen mellem DT60 og WT60 modellen? KlausDM: Jeg er ikke helt med, Hvad mener du med "skrammel" der faldbydes?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Der menes jo nok de ukendte Kinavarer der fås for til sammenligning billige penge. Redigeret af Radiomanden - 15-April-2014 kl. 16:33 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Ja det har du nok ret i, men det gør ikke noget alligevel for jeg tror det gavner konkurrencen og selvfølgelig prisen på mærkevarer, og som forbruger har jeg intet imod sådanne udvikling. Nu ved jeg lidt om f.eks. hvodan den kinesiske Seiki har presset priserne i bund for 4K ultra tv i USA. Jeg mener man kan købe en 50" Seiki 4K fjernsyn for ca. 4500 Kr. Og hvis Panasonic, Sony, Philips osv. også skal sælge fjernsyn så er de nok nød til at regulere prisen lidt. Og det er jo godt for mig/forbruger. Men hvad er nu forskellen mellem en Pana DT60 og WT60? Jeg kan bedst lide designet ved WT60.
Redigeret af Keyvan - 15-April-2014 kl. 16:47 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Så længe du ikke vil betale ret meget, skal du heller ikke forvente ret meget, hverken i holdbarhed, kvalitet af billede, fjernbetjening, eller brugervenlighed. Jeg er af den holdning at prispresset har gjort tv ringere (holdbarhed) og at den brede skare selv er ude om at de får noget skrammel, med hjem, når de ikke vil betale for det. Prisen på tv har kun gået en vej og det er nedad. Det gør at det er svært at tjene penge, så der spares, hvor der kan. Jeg er at den holdning at et 50" tv bør ligge i prislejet 20.000-25.000 før du kan forvente at få noget ordentligt. Jeg har selv et gammel skrummel af et Pioneer tv, som nu er 7 år gammel og aldrig har fejlet noget. Det kommer jeg næppe til at opleve igen..... Klaus |
||
![]() |
||
|
På kort sigt - ja, du får et billigt tv. På lang sit - nej, det hindrer udviklingen af kvalitetstv. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |