|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() Sendt: 12-August-2009 kl. 17:57 |
Så er der en frigivet en ny beta 1.3.168 - med en række nye funktionaliteter.
En længe efterspurgt feature er nu muligheden for at den kan outputte i materialets native opløsning. Det er godt nyt til alle som benytter ekstern scaler eller som har et TV, der scaler bedre end TViX'en selv gør. Jeg har endnu ikke testet, men skal absolut prøve en af de nærmeste dage. Læs mere her: http://www.tvix.co.kr/eng/support/betafirmware.aspx |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Betyder nedenstående det, som jeg tror det gør? 5-1) Advanced TS/TP player Er der endelig kommet mulighed for afspilning af de indbyggede undertekster i en dvb-t optagelse? Er der én, der kan teste det evt. med denne optagelse: http://www.badsted.dk/dvb/Threshold.ts Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Jeg har testet nu. Man kan vælge ét spor med undertekst, som har betegnelsen 'DAN' på Tvix'en - men den er desværre ikke synlig.
I VLC har jeg to tekstspor, hhv. 'Teletekst [Dansk]' og 'DVB subtitle [Dansk]'. Kun sidstnævnte virker. Jeg véd ikke hvilken af disse det er som kan vælges på Tvix'en |
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Øv, det tænkte jeg nok.... Men tak fordi du prøvede Med venlig hilsen |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
Hej nu har jeg lavet en lille test nu er der undertext ved at se tv og det man har optaget med det nye firmware
|
|
![]() |
|
![]() |
Er det TV som du selv har optaget på TViX'en med DVB-T modul, eller er det filmklippet som Badsted har linket til? |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
det er det jer selv har optaget på Tvix med DVB-T modul
|
|
![]() |
|
![]() |
det med under text virke kun på DR. ikke tv2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |