recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny TViX M-6500A - mangler HD materiale
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy TViX M-6500A - mangler HD materiale

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oletho Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny TViX M-6500A - mangler HD materiale
    Sendt: 26-Juni-2008 kl. 19:24

Har lige tilsluttet min nye TViX og den afspiller fint FLAC og ISO/DVD filer via NFS.

Næste trin er at teste MTS filerne fra videokameraet.

Men jeg kunne godt tænke mig at hente noget HD-materiale på nettet, trailers og demoer. Har set mange henvisninger og links i tidens løb, men nu hvor jeg skal bruge det kan jeg selvfølgelig ikke rigtig finde noget

Samsung UE65JS9505
Denon AVR-X2600H
Apple TV 4
Samsung BD-D7500
Til top
velsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2004
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 23:46
Men dog OR... Kan man ganske gratis hente Planet Earth hos den newsgroup du nævner???
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Point: 558
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 11:36

Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Ja. Hvis ens i-net udbyder altså har den gruppe. 

Det er i min verden ganske ulovligt at gøre den slags og ikke mindst at pi... på de forbrugere, som betaler for deres varer.

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 11:44
I henhold til vores vedtægter, har jeg slettet nogle indlæg i denne tråd. Det er ikke tilladt at henvise til download af -, eller offentliggøre copyright beskyttet indhold på recordere.dk

Recordere.dk forbeholder sig retten til, uden varsel, at slette indhold, såfremt dette skønnes ikke at overholde gældende regler og retningslinjer. Hvis brugere finder et indlæg, som overtræder disse regler og retningslinjer, bedes de benytte rapport-funktionen eller kontakte redaktionen, administratorer eller en moderator.

Brugerne indvilliger i ikke at benytte forummet (med tilhørende privatbesked-funktionalitet) til at sende beskeder med et indhold som kan opfattes som vulgært, nedsættende, ukorrekt, diskriminerende, hadefuldt, truende, som har seksuel karakter, som krænker andres privatliv eller som overtræder gældende lovgivning. Brugerne indvilliger ligeledes i ikke at offentliggøre ophavsretligt beskyttet materiale.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Point: 787
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 11:46
Vi snakker om TV caps. De har været sendt FTA på BBC, jeg kunne også have optaget dem via min parabol.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af ----OR---- ----OR---- skrev:

Vi snakker om TV caps. De har været sendt FTA på BBC, jeg kunne også have optaget dem via min parabol.

Vi taler bortvisning fra recordere.dk hvis du fortsætter i samme tråd. Uanset om det er tv udsendelser eller blu-ray rippet materiale, så er det lige ulovligt at dele.

Så lad den ligge der, og offentliggør de links du har til trailere osv, der lovligt ligger til download.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
JayDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Nordsjælland
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2008 kl. 16:34
Et godt tip til HD trailer er Apple's side. Hvis du har Quicktime Pro kan du gemme dem som Mp4. Gør det selv på min PS3 virker super
Til top
oletho Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2008 kl. 08:57

Ekstra spørgsmål:

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal købe en enkeltstående Blu-ray spille, køre den via mediacenter eller helt lade være. Lige nu har jeg det fint med at få HD via mit C+ abo.

Men hvis jeg nu køber Blu-ray skiver, vil jeg så kunne kopiere dem til min NAS og spille dem på TViX?

Samsung UE65JS9505
Denon AVR-X2600H
Apple TV 4
Samsung BD-D7500
Til top
JayDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Nordsjælland
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2008 kl. 09:19

Jeg ville gå efter en PS3 til Bluray - super pris og så kan den det hele og lidt til

I realiteten vil du godt kunne rippe bluray til din Nas - men kan nok ikke betale sig da en skive fylder 20-30 gb eller mere. Du kan nok heller ikke afspille den uden du konverterer filmen til MKV og så kan du have et kvalitetstab. Det er fint med DVD film - men ville afspille bluray film fra bluray af og ikke fra NAS.

Til top
oletho Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2008 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af JayDK JayDK skrev:

Jeg ville gå efter en PS3 til Bluray - super pris og så kan den det hele og lidt til

I

Jeg er nok ikke parat til at få en forholdsvis larmende konsol ind i stuen for at få Blu-ray, men tak for tippet.

Samsung UE65JS9505
Denon AVR-X2600H
Apple TV 4
Samsung BD-D7500
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu