recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny USB-nøgle er for bette...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny USB-nøgle er for bette...

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny USB-nøgle er for bette...
    Sendt: 18-Februar-2012 kl. 11:50
Min nye 16 GB USB-nøgle er måske 3 mm større end selve stikket
Hvorfor nu det?
Så bliver den meget let væk
Jeg troede, at med 16 GB kapacitet var den da ikke til at overse
Havde tænkt mig at købe en 8 GB i form af en rigtig nøgle, men den var dyrere Confused
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 12:21
Årsagen er sikkert, at hvis man smider sin musik på den, og bruger den i en bilradio, hvor der kan sættes USB-sticks i, uden at de rager ud. Man undgår så at komme til at ødelægge den.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 13:42
Nemlig. Og sUper lækkert med den lille model.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 20:06
den fysiske størrelse og lagerkapaciteten har i de størrelser absolut intet med hinanden at gøre. Du skal en del højere op før der skal mere end 1 chip til. så vidt jeg husker findes der 32GB chips på markedet til flash ram, så rent kapacitetsmæssig skal du op og have 64GB før der er behov for 2 chips som derved også vil fylde mere rent fysisk. er det billigere usb-nøgler så vil de sandsynligvis bruge flere mindre chips til det og de vil derved have behov for mere fysisk plads at være på. Men jeg synes sådan set at jo mindre jo bedre :-)
Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darknezs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 20:41
Og det er så ikke alle der mener det... Wink
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 20:47
Jeg købte også en af de små, her for nylig, og det er da fedt, at den ikke fylder så meget.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 20:49
Ting KAN godt blive for små... Men til bilradioen, er det jo en go' ting, at de laves i ekstra small.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 20:52
Hvis den kun er 3 mm kan den vel bare blive i usb porten det meste af tiden.

Har selv haft sådan en magen til som bruges til trådløs mus.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 20:55
Nu har jeg så ikke mine USB-sticks siddende i computeren hele tiden. Jeg bruger dem kun til at lave back-up af billeder og Word-dokumenter.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 23:07
Du kunne da sagtens have fundet en lidt større, i god kvalitet og med 16 GB til billig penge: Link.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 23:58
Du kunne også have valgt sådan en her, den kan også tåle lidt mere og den bliver heller ikke væk i lommen ;-)
http://www.edbpriser.dk/usb-stick/corsair-flash-survivor-16-gb-id-5492080.aspx[EMAIL= ]
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 05:37
Det var ellers en lidt anderledes USB-nøgle....

Eller hvad med denne fra Kingston - den ser også fin ud.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu