|
Ny USB-nøgle er for bette... |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Linket i dette citat fungerer bedre.
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Som flere har nævnt, så findes der mange forsk. størrelser af diverse USB stick's ! Og størrelsen har intet med kapaciteten at gøre.
Jeg har selv haft haft stor glæde af mine 2 Corsair Flash Voyager stick (8gb og 16gb) i en del år.
![]() Tvivler på jeg nogensinde får dem slidt op. De er belagt med behagelidt gummi. Er Water resistant !
Skulle efter sigende også kunne tåle, at blive kørt over af tunge biler (SUV o.lign.) !
Kan også klare en tur i vaskemaskinen, en tur i en kogende gryde, en tur i fryseren el. smidt ud fra en høj bygning.
Fylder hverken for meget el. for lidt (er ca. 7,5cm lang), så kan snildt ligge i lommen uden, at de fylder for meget. Og prisen er ret lav lige pt. - ca. 150 kr. for Corsiar's 16Gb.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6404 |
Det var ligegodt noen gode USB-nøgler
Jeg faldt bare over min i Føtex til 129 kr. og troede, at det var vildt billigt ![]() Redigeret af jake51 - 21-Februar-2012 kl. 09:43 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
Det eneste, der måske var værd at overveje var at købe med USB 3.0. Ellers må jeg give ret at priserne er mere end fair.
Jeg har pt. et Synology NAS med 2 HDD som jeg kun bruger til backup af billeder og dokumenter. Det kunne være man skulle købe 2 USB nøgler, og smide data derpå og spare strømmen til NAS... (beklager OT ![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvad er det for en ultra-lille usb-nøgle du har købt?
Jeg har selv en Pico_C fra Super Talent - ganske fornuftig størrelse og så længe den er hurtig, solid og vandtæt, vil jeg da meget gerne have mindre fysiske størrelser end den jeg har nu. http://www.supertalent.com/products/stt_usb_detail.php?type=Pico |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg vil tro det er denne. Det er den jeg har.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6404 |
Nix, det er den her bette skid: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5335664
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Den ser da ret fed ud. Er der ikke en beskyttelse med? Lige som på min. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
LarsKnudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 153 |
Har selv en næsten magen til (nyere model tror jeg, købt for hurtig og holdbarhed) og den er for stor for lang de fleste laptops - den begynder simpelthen at blokere for porten ved siden af, hvis man vil have noget i den.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg har denne: http://www.proconsult.dk/katalog/m_sto/s_sto-usbm/ramusb4/fl-nano-4g.html
Passer supergodt i autoradioen
|
|
![]() |
|
Hvem vil måske bytte, så jeg får en større 16 GB USB-nøgle i stedet for den bette skid: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5335664
Almindelig størrelse, tak
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ellers kan du købe en større hos Amazon. Ca. 100kr incl. porto.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |