recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny USB-nøgle er for bette...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny USB-nøgle er for bette...

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 06:41
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Du kunne også have valgt sådan en her, den kan også tåle lidt mere og den bliver heller ikke væk i lommen ;-)
http://www.edbpriser.dk/usb-stick/corsair-flash-survivor-16-gb-id-5492080.aspx ]

Linket i dette citat fungerer bedre.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 09:03
Som flere har nævnt, så findes der mange forsk. størrelser af diverse USB stick's ! Og størrelsen har intet med kapaciteten at gøre.
Jeg har selv haft haft stor glæde af mine 2 Corsair Flash Voyager stick (8gb og 16gb) i en del år.

Tvivler på jeg nogensinde får dem slidt op. De er belagt med  behagelidt gummi. Er Water resistant !
Skulle efter sigende også kunne tåle, at blive kørt over af tunge biler (SUV o.lign.) !
Kan også klare en tur i vaskemaskinen, en tur i en kogende gryde, en tur i fryseren el. smidt ud fra en høj bygning. 
Fylder hverken for meget el. for lidt (er ca. 7,5cm lang), så kan snildt ligge i lommen uden, at de fylder for meget. Og prisen er ret lav lige pt. - ca. 150 kr. for Corsiar's 16GbThumbs Up
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 09:42
Det var ligegodt noen gode USB-nøgler
Jeg faldt bare over min i Føtex til 129 kr. og troede, at det var vildt billigt Embarrassed

Redigeret af jake51 - 21-Februar-2012 kl. 09:43
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rigo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 13:50
Det eneste, der måske var værd at overveje var at købe med USB 3.0. Ellers må jeg give ret at priserne er mere end fair.
Jeg har pt. et Synology NAS med 2 HDD som jeg kun bruger til backup af billeder og dokumenter.
Det kunne være man skulle købe 2 USB nøgler, og smide data derpå og spare strømmen til NAS...
(beklager OT Embarrassed )
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 15:10
Hvad er det for en ultra-lille usb-nøgle du har købt?

Jeg har selv en Pico_C fra Super Talent - ganske fornuftig størrelse og så længe den er hurtig, solid og vandtæt, vil jeg da meget gerne have mindre fysiske størrelser end den jeg har nu.

http://www.supertalent.com/products/stt_usb_detail.php?type=Pico
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Hvad er det for en ultra-lille usb-nøgle du har købt?

Jeg har selv en Pico_C fra Super Talent - ganske fornuftig størrelse og så længe den er hurtig, solid og vandtæt, vil jeg da meget gerne have mindre fysiske størrelser end den jeg har nu.

http://www.supertalent.com/products/stt_usb_detail.php?type=Pico
Jeg vil tro det er denne. Det er den jeg har.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 17:14
Mikael Simpson
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nix, det er den her bette skid: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5335664

Den ser da ret fed ud. Er der ikke en beskyttelse med? Lige som på min.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
LarsKnudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsKnudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Som flere har nævnt, så findes der mange forsk. størrelser af diverse USB stick's ! Og størrelsen har intet med kapaciteten at gøre.
Jeg har selv haft haft stor glæde af mine 2 Corsair Flash Voyager stick (8gb og 16gb) i en del år.

Tvivler på jeg nogensinde får dem slidt op. De er belagt med  behagelidt gummi. Er Water resistant !
Skulle efter sigende også kunne tåle, at blive kørt over af tunge biler (SUV o.lign.) !
Kan også klare en tur i vaskemaskinen, en tur i en kogende gryde, en tur i fryseren el. smidt ud fra en høj bygning. 
Fylder hverken for meget el. for lidt (er ca. 7,5cm lang), så kan snildt ligge i lommen uden, at de fylder for meget. Og prisen er ret lav lige pt. - ca. 150 kr. for Corsiar's 16GbThumbs Up

Har selv en næsten magen til (nyere model tror jeg, købt for hurtig og holdbarhed) og den er for stor for lang de fleste laptops - den begynder simpelthen at blokere for porten ved siden af, hvis man vil have noget i den.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 18:22
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 09:32
Hvem vil måske bytte, så jeg får en større 16 GB USB-nøgle i stedet for den bette skid: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5335664
Almindelig størrelse, tak
Mikael Simpson
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 10:50
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvem vil måske bytte, så jeg får en større 16 GB USB-nøgle i stedet for den bette skid: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5335664
Almindelig størrelse, tak
Ellers kan du købe en større hos Amazon. Ca. 100kr incl. porto.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu