|
Ny USB-nøgle er for bette... |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvorfor gå til Amazon, når man kan købe en "normal" 16 GB USB-nøgle i Danmark i diverse netbutikker, til omkring ca. 100 kr.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
Nu plejer jeg ikke at gå til Amazon.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
|
Jeg har en sandisk cruicer 16gb som jeg godt vil bytte med
![]() |
||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
|
Ja, se tidligere i tråden....
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|
![]() Men så skal du lægge 17kr oveni til porto. Så er du på 123kr. Det er 20kr mere end Amazon. Det ville jeg da gerne spare, hvis det var mig.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Men Amazon, er det ikke i USA?? - Måske et dumt spørgsmål, men lad os bare sige at dumme spørgsmål er tilladt.
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Amazon ligger i mange lande. Den jeg linker til, er i UK. Så der kommer ikke noget ekstra på.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
|
fordi de har en bedre kundeservice end de fleste danske butikker. |
||
![]() |
||
|
Ok - men Amazon er da ikke en butik som sådan er det? Jeg troede faktisk at Amazon var et sted hvor private sætter deres ting til salg (en international Blå Avis).
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Det er en ganske almindelig internet butik, hvor du også kan købe fra andre, men så står det der. Jeg køber rigtig mange film hos dem, da de er hurtige og med en fed service. Du kan købe alt mellem himmel og jord hos dem.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Ok interessant. Dette puslespil er interessant, da jeg længe har overvejet at købe det. Og prisen her er blandt de lavere jeg har set.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Edit: Det kunne jeg ikke sætte ind. Du skal bare vælge free super delivery. Så er det gratis porto.Redigeret af flemming larsen - 28-Februar-2012 kl. 13:51 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |