|
Ny USB-nøgle er for bette... |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er da også værd at tage med, da porto fra udlandet nogen gange smadrer en ellers god pris - eller i hvert fald gør den gode pris mindre god.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Ja, det kan godt løbe op. Jeg prøve lige at lægge det puslespil i min kurv, og kunne se hvad der blev sparet. Og det er da over 60 DK KR.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Netop gratis fragt ved køb over 25£ (nogle gange også ved køb for mindre end 25£!) er noget af det som er med til at gøre Amazon (UK) ganske attraktiv i mine øjne. Derudover har de fabelagtig kundeservice og som oftest ganske hurtig og effektiv levering. Nogle varer kan have flere leverandører og så skal man være opmærksom på at få valgt den rigtige - dér kan Amazon med gratis fragt måske "gemme" sig bag en leverandør som er en smule billigere og sender gratis til UK, men ikke resten af europa - og så kan førstevalget nogle gange blive uforholdsmæssigt dyrt for en non-uk-forbruger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |