|
NY VCR / VHS maskine combo DVD ??? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
solsikkehaven
Junior bruger Oprettet: 21-December-2010 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 17:45 |
Er det overhovedet muligt at købe sådan VCR/DVD combo maskine.
Har en masse gamle VHS bånd, som konen gerne vile have på DVD - og så vil jeg give hende en combo VHS/DVD maskine i julegave - og sørme om jeg IKKE kan finde een mere. Er det bare helt udgået eller ? |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
jeg ved ikke om denne kunne være en mulighed? Min erfaring er, at hvis sender en besked på Tysk og spørger pænt, vil 70% af Tyskere gerne sende til Danmark. Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 22-Oktober-2016 kl. 18:05 |
|
tobywan
Super bruger Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du har en alm. VHS afspiller kan du nøjes med at købe en USB video grabber og brænde DVDen via drevet i din computer,eller gøre den tilgængelige på dit netværk.
https://www.avxperten.dk/usb-videograbber/usb-videograbber.asp?utm_source=MerchantAVX&utm_medium=cpc&utm_campaign=73&gclid=CP6p4s2X788CFUETGwodSd0L-g
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
solsikkehaven
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke nogen VHS afspiller, det er netop en ny jeg søger.
|
|
tobywan
Funktioner
Tak(0)
|
Fair nok, men du skrev en DVD/VHS combo maskine i dit startindlæg, hvilket jo ikke helt er det samme. Jeg antager også at en alm. maskine kan være nemmere at skaffe. Alternativet kunne jo så være at du i stedet finder en alm. VHS og køber video grabberen ved siden af. Det vil under alle omstændigheder give dig en noget mere fleksibel løsning, så du får filerne direkte ind på computeren og herefter kan gøre hvad du vil.
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er stadigvæk nogle Funai maskiner. Google funai og kig i wallmart hvor de har flere
|
|
tobywan
Funktioner
Tak(0)
|
og så lige en sidenote om kvinder og gaver. Er du sikker på at din kones ønske om film på dvd også betyder, at hun vil synes en dvdoptager er den mest fantastiske julegave i verden?
Rådet er gratis, så brug det som du vil. Du kender selvfølgelig damen bedst, men det lyder som en situation de fleste vil gøre en del for at undgå juleaften ;)
|
|
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Slår mig lige at du da ikke kan overspille VHS til DVD på sådan en maskine. Det er kun bånd du kan optage på. DVD er kun en afspiller
|
|
solsikkehaven
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes combo maskiner der kan optage på DVD. Men der er flere muligheder, som der også bliver nævnt: man kan blot outputte fra VHS direkte og grabbe på computer, det er også fint med mig.
MIT SPØRGSMÅL ER: HVOR KAN MAN KØBE EN FABRIKSNY VCR/DVD MASKINE ELLER ALTERNATIVT EN FABRIKSNY VCR(VHS) MASKINE ????
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
I Tyskland! Tvivler på du finder en ny maskine her i landet. Bluecity har brugte, men det vil du ikke ha.
|
|
solsikkehaven
Funktioner
Tak(0)
|
Kampus har du et sted / online sted i Tyskland du tænker specifikt på `?
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Walmart.com som jeg skrev tidligere. Ved dog ikke om de sender til DK, ellers start bilen, der er ikke så langt.
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |