recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny WIFI router (AC)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny WIFI router (AC)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af bergsorensen bergsorensen skrev:

Jeg har ingen steder skrevet at jeg ikke har nogle AC produkter (vi har primært nyere apple produkter på husstanden - så masser af AC-kompatible modtagere..)

Så er det da oplagt med denne: http://www.apple.com/dk/airport-extreme/

Venlig hilsen
KB
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2014 kl. 19:35
Jeg kommer fra den nye Apple Time Capsule med AC - Og har netop skiftet til Asus RT-AC68U.

Det er en fantastisk router, og den tilbyder så mange fede features, at jeg kun kan anbefale den til alle der spørger.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
htpcdude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-September-2008
Sted: Denmark
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér htpcdude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2014 kl. 04:48
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af bergsorensen bergsorensen skrev:

<span style="line-height: 1.4;">Jeg har ingen steder skrevet at jeg ikke har nogle AC produkter (vi har primært nyere apple produkter på husstanden - så masser af AC-kompatible modtagere..)</span>

Så er det da oplagt med denne: http://www.apple.com/dk/airport-extreme/

Jeg har sådan en og er meget tilfreds. Den har givet et boost i hastighed på alle enheder i huset. iphone, ipads etc. Jeg har ikke brug for smarte features i min ruter. Kravene er stabilitet, hastighed og brugervenlighed.
Jeg er ikke gået efter pris, features da jeg valgte den. Der kan helt sikkert findes billigere routere, og mere velegnede til dem der vil nørde med det.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu