|
ny WIFI router (AC) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6692 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så er det da oplagt med denne: http://www.apple.com/dk/airport-extreme/ |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
|
Jeg kommer fra den nye Apple Time Capsule med AC - Og har netop skiftet til Asus RT-AC68U.
Det er en fantastisk router, og den tilbyder så mange fede features, at jeg kun kan anbefale den til alle der spørger.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
|
Jeg har sådan en og er meget tilfreds. Den har givet et boost i hastighed på alle enheder i huset. iphone, ipads etc. Jeg har ikke brug for smarte features i min ruter. Kravene er stabilitet, hastighed og brugervenlighed. Jeg er ikke gået efter pris, features da jeg valgte den. Der kan helt sikkert findes billigere routere, og mere velegnede til dem der vil nørde med det. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |