|
Nybegynder af HjemmeBio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spilker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 16:01 |
Hej Alle sammen.
Jeg vil høre der var nogle som kunne hjælpe mig lidt. Jeg har en lille hjemmebio på den måde at jeg ser film fra min computer til tv via hdmi. Men jeg vil meget gerne have det til at kunne køre som et slags hjemme netværk, det jeg søger er info om hvordan jeg laver det på den bedste måde. Jeg har tv i stuen og computeren i et andet rum, jeg vil gerne kunne se film på først sal også, samt vil jeg have det på sådan en måde at jeg måske kunne bruge en fjrnbetjening både i stuen og på først sal. Det info jeg søger er hvilke udstyr er godt at bruge til sådanne noget, samt hvilke programmer til computeren, da jeg har alle mine film på min computer.
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1: Velkommen til siden
2: Det er vigtigt du tager dig tid til at læse grundigt, hvad de forskellige grupper bruges til. Denne del af forummet er til at fremvise sit grej, ikke til spørgsmål.
|
|
![]() |
|
Spilker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2013 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Undskyld, det skal jeg nok.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |