recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nybegynder af HjemmeBio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nybegynder af HjemmeBio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Spilker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-April-2013
Sted: Glostrup
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spilker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nybegynder af HjemmeBio
    Sendt: 24-April-2013 kl. 16:01
Hej Alle sammen.

Jeg vil høre der var nogle som kunne hjælpe mig lidt.
Jeg har en lille hjemmebio på den måde at jeg ser film fra min computer til tv via hdmi.
Men jeg vil meget gerne have det til at kunne køre som et slags hjemme netværk, det jeg søger er info om hvordan jeg laver det på den bedste måde.
Jeg har tv i stuen og computeren i et andet rum, jeg vil gerne kunne se film på først sal også, samt vil jeg have det på sådan en måde at jeg måske kunne bruge en fjrnbetjening både i stuen og på først sal.
Det info jeg søger er hvilke udstyr er godt at bruge til sådanne noget, samt hvilke programmer til computeren, da jeg har alle mine film på min computer.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 18:24
1: Velkommen til siden

2: Det er vigtigt du tager dig tid til at læse grundigt, hvad de forskellige grupper bruges til. Denne del af forummet er til at fremvise sit grej, ikke til spørgsmål.
Til top
Spilker Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-April-2013
Sted: Glostrup
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spilker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2013 kl. 21:09
Undskyld, det skal jeg nok.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu