|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
tak for svarene. nu virker det. mange tak..
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Så forstyrrer jeg lige igen..
Alt virker perfekt nu - det er rigtigt fedt. PS3 er den bedste investering jeg har gjort længe, fed fed maskine. Jeg har kun spillet Burnout Paradise. Der står det kører 720p på pakken, men jeg kan simpelthen ikke få det til andet end 540p, hvor skal man indstille det henne? |
||
![]() |
||
Deucalion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Tjek om du har sat flueben i 720p under dine video output indstillinger i xmb. Hvis ikke så gør det
![]() |
||
![]() |
||
JH4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Undskyld mig - har netop købt PS3 40 (ny model med 40 hd) - Den har hvad jeg kan se ikke coax til optisk digital kabel til lyden - hvilken udgang taler man om her? |
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Det skulle den meget gerne have. Det har min PS3 da.
|
||
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
||
![]() |
||
JH4200 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
|
Hmm, jeg er nok lidt grøn stadig i de forskellige formater - Kan du hjælpe med hvilke optiske digitale kabel jeg skal købe - meget gerne et link...
|
||
![]() |
||
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Jeg gik bare ned i hifiklubben og købte et conax modul. Mener ikke der er den store forskel i de kabler.
|
||
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
||
![]() |
||
Olfred ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|
PS3 har optisk udgang, så hvis din forstærker har optisk indgang kan du bare bruge et optisk kabel - de koster ikke meget. HVis din forstærker kun har coaxial indgang skal du have en konverter http://www.kableronline.dk/catalog/Audio-Optiske-kabler-/-di gital/c52_57/p114/Konverter---Optisk-til-Coax-Digital/produc t_info.html
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hov min fejl. Jeg mente Optisk ikke conax kabel jeg mente.
*Sorry* |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har samme problem...Forstår ikke lige det med output indstillinger i "xmb" = Hvad er det? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Bare glem det venner, fandt det lige efter...Tak ellers
|
||
![]() |
||
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
|
xmb betyder menu stystemet ,som er der når du starter din ps3
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |