|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hvis du er til gyserspil, saa er der jo ogsaa SILENT HILL til PS3. Jeg er fan af serien, men den sidste udgave er bestemt ikke blandt de bedste. Stemningen og styringen er fin, men det fangede mig ikke helt, blev for ensformigt, og jeg spillede det aldrig faerdigt. Til gengaeld kan det nok faas pissebilligt nu..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Er enig Dragon's age er også, et kanon spil hvis du er til rollespil.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Du skal da spille Heavy Rain, Red Dead Redemption, GTA 4 :) |
|
![]() |
|
jan160674 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
![]() |
http://www.gamerankings.com/ps3/index.html alt under all time best er nok værd at prøve.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Af mindre kendte, PSN spil, kan jeg anbefale alt med PIXELJUNK samt SHANK.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Udover mange af de nævnte, kan jeg også anbefale Dead Space
![]() Redigeret af Mathias Bøgh - 23-September-2010 kl. 20:36 |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja helt sikkert. Deadspace er et af de aller bedste PS3 spil. Især hvis du er vild med gyser agtige spil.
|
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Deadspace, ser ok spændende ud.. skal jeg da lige se om kan før brugt et sted..
![]() |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Mass Effect 2.. Når det udkommer ._.
Men for at svare på dit spørgsmål er der jo også Silent Hill spil, men hvor gode de er aner jeg ikke |
|
![]() |
|
![]() |
Kom lige i tanke om endnu et spil der er supergodt, men ikke så kendt er...
Il 2 Sturmovik Birds of pray. Superfedt 2 verdenskrig fly simulator. |
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Så fik jeg købt lidt til at starte med, jeg er gået i gang med Uncharted 2 (blev anbefalet af springe 1'er over)
![]() Her har været en lille del af det som jeg efter spurgte, så som at skulle flytte, lys i templet !! fedt spil. Jeg har bestilt Bioshock 1 og 2, de har dem i elgigangen til 99 kr stk, fik den til samme pris hos coolshop. (prisgaranti) Jeg fil også bestilt Move, og sport Championship samt Tiger woods 2011 Move. Jeg fandt også at hos coolshop har de Eyepet til 139 kr, uden kamera eller det er move klar, men under 'store' kan man gratis upgradere det til move så der sparede jeg lige 150 kr.. ![]() Mit næste spil jeg skal spille, altså spil med handling.... Bliver gta 4 eller red dead.. tak for jeres gode indlæg, kom gerne med flere, jeg vil da også selv kigge tråden efter igen for at studere jeres forslag.. Commander
|
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Tillykke med indkøbene også mangler du blot Beyond Good & Evil I Fuld HD (ja i 1080P
![]() http://www.gamereactor.dk/nyheder/80407/Beyond+Good+%26+Evil+HD/ I øvrigt lige blevet færdig med Uncharted 2... super fedt spil! ![]() |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |