recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nybegynder spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNybegynder spørgsmål

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Status: Offline
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2006 kl. 08:10

Næsten en hvilken somhelst nyere DVD decoder (software DVD afspiller) kan gøre det, men jeg har gode erfaringer med PowerDVD 7 og Nvidias PureVideo, begge med hardware dekodning slået til. Det ser dog ud til at PowerDVD giver lidt lavere CPU belastning og pænere billede på min maskine.

God fornøjelse

Henrik Badsted

Til top
JKL-DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-December-2005
Sted: Denmark
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2006 kl. 23:12
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Næsten en hvilken somhelst nyere DVD decoder (software DVD afspiller) kan gøre det, men jeg har gode erfaringer med PowerDVD 7 og Nvidias PureVideo, begge med hardware dekodning slået til. Det ser dog ud til at PowerDVD giver lidt lavere CPU belastning og pænere billede på min maskine.

God fornøjelse

Henrik Badsted

Tja.. Det gir' jo måske nok sig selv, men jeg er egentlig lidt skuffet over Win MCE. Jeg troede jo helt sikkert at når man købte et forholdsvis dyrt program at der så var disse ting integreret i....Men ikke det.

Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2006 kl. 01:11

Jeg blev selv overrasket da jeg havde installeret min egen MCE2005, men der er vist desværre ikke så meget at gøre ved det.

Jeg ved at Media Portal har inkluderet en open source gratis mpeg2 software decoder, men jeg har ikke prøvet den og ved derfor ikke, hvordan og hvor godt den virker.

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Til top
JKL-DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-December-2005
Sted: Denmark
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2006 kl. 21:40
Kan man i grunden ikke gi' mce et andet look, lidt ala' weltonnway med billed ikoner istedet for tekst? 
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu