|
Nybegynder vil have hjemmebio. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
jimmi1311
Bruger Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan den sende billedet nedad eller kan den bare vende det, når den hænger i loftet. Jeg mener nu ikke at de fleste kan stå på en hylde under loftet og sende billedet ned, det vil i hvert fald kræve at du ligger projektoren ligge på hovdet :-)
|
|
JayQ
Bruger Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo ikke nemt. Kan alle Med lens shift skyde billedet ned, hvis den står normalt på en hylde ?
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2350 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det skulle jeg mene. Såfremt den har vertikal lens shift; enkelte har kun horisontal.
|
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Okay .. Mange tak :)
|
|
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
JayQ for Guds skyld, vælg en fuld hd , at se projektor med billede kvalitet dvd er ikke sagen, der skal en god blu Ray på med en fuld hd projektor til før du bliver tilfreds, måske du er tilfreds i starten med det andet,men er du ikke i længden, jeg taler af dyr erfaring, jeg har haft en del projektorer efterhånden.
Ang. 3D så ja det er flot, bruger man det? Ja lidt i starten og ellers ikke, jeg ser aldrig 3D mere,men har muligheden. Ihvertfald min mening om det. |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
JayQ
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Skyeagle .. I siger jo stort set alle sammen, det samme . Så jeg må jo nok bare ud og købe det rigtige fra starten. Lige nu står jeg og vipper mellem en Epson tw3200 og en Optoma hd23 ..
Det fede ved tw3200 er helt klart, at jeg kan få et 110" billede på min korte afstand.. Og så at jeg kan få den til at stå på en hylde, og skyde billedet ned.. Ulempen er, at jeg ikke kan finde en brugt :P P.S. Kald mig bare Jannik ;)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |