|
Nybyggeri - "Smart Home" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Maj-2018 kl. 22:36 |
Kære forum
Jeg har brug for lidt inputs i forbindelse med et forestående nybyggeri hvor der er mulighed for at planlægge et "smart hjem" helt fra bunden. Hvis I skulle skyde helt frit fra hoften hvilke løsninger må jeg så ikke se bort fra? Og hvad skal jeg undgå? For at sætte rammen er min umiddelbare definition af et smart hjem styring af alle hjemmets funktioner (gerne i en samlet App/styreenhed) - herunder (ikke udtømmende): * Lys * Varme * Multrumslyd * Døre (låse) * Videoovervågning * Smart TV * Gardiner * WiFi * osv...... Der etableres IHC-elinstallation med de nyeste enheder i tavlen fra Schneider (termostater til gulvvarme vil også blive bygget sammen med IHC-installationen). Netværk forventes bygget op omkring Ubiquitis netværksprodukter. Låsesystemet forventes bygget op omkring Yale Doorman (https://www.yale.dk/da/yale/dk/produkter/yale-elektroniske-lase/yale-doorman/). Jeg ser frem til jeres inputs... (eller evt. henvisninger til tidligere tråde hvor noget tilsvarende er drøftet) //Christian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |