|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() Sendt: 22-September-2008 kl. 09:39 |
Det ser ud til at der er nogle nye UpnP proukter på vej fra Teac. Det ser lovende ud. http://dspd.teac.de/index.php?id=2879 //jm |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
...mildest talt på tide. tak for info. /kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
lidt mere info her: http://dspd.teac.de/index.php?id=3835&L=1
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
[QUOTE=kris]lidt mere info her: http://dspd.teac.de/index.php?id=3835&L=1[/QUOTE] skal det forstås at Twonkymedia SKAL være installeret på en NAS for at den skal kunne STreame derfra? Kris fik du nogen sinde upload al din musik til MP3tunes og hvordan virker det hvis du gjorde?? |
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Alle Upnp servere kan køre med Teac'en. Twonky er bare stadig et godt bud på en uhyre velfugerende server. //jm |
|
![]() |
|
![]() |
...ja, Twonky (eller en anden UPnP-server) skal være installeret på NAS'en. Ang. MP3tunes - nej, jeg opgav. Af to årsager: 1) firmaet har sat et maksimum på 200GB og mine 42000 numre fylder nu ca. 220GB. 2) det tager 3-4 måneder at uploade den mængde, og det kan jeg ikke lige overskue. jeg må vente til fibernettet når til Frederiksberg! /kris PS: Efter Teacs udmelding MÅ Noxon på markedet med en ny generation UPnP-streamere. Hvis de vil være med... |
|
|
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
hvor køber man denne her teac wap 8500 og hvad er prisen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Mig bekendt findes der ikke nogen importør i Danmark. Jeg købte min WAP 5000 i Tyskland. Jeg har ikke kunne finde noget på den nye endnu, så den nok dårligt ude i butikerne endnu. //jm |
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Er du glad for din wap-5000?? jeg synes den nye 8500 ser rigtig lækker ud og den kan jo åbenbart sagtens køre sammen med min qnap 201 hvilket squeezebox duet jo ikke kan. Håber at wap-8500 er til at købe for penge når den kommer i handlen. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, med de sidste opdateringer er den helt OK, faktisk på højde med min absolutte favorit Noxon'erne. Displayet er lidt lille, men det er jo løst på den nye 8500. // Jens |
|
![]() |
|
![]() |
...men man kan vist ikke rigtig se, HVOR stor cover-gengivelsen bliver på 8500-displayet? og prisen - tja... da vi i sin tid opsnappede nyheden om WAP-5000, gik der et godt stykke tid, før prisen blev kendt og produktet tilgængeligt... kris |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Et godt foto af Teacs nye streaming-topmodel: http://dspd.teac.de/fileadmin/redaktion/Bilder1/Bilder_neu/P ressefotos/WAP/WAP-8500-Kit.jpg |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |