recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye afspillere fra Teac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye afspillere fra Teac

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
knudsendk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2008 kl. 19:02

Min storebror har snakket med Teac gmbh i tyskland, den nye 8500 kommer i handelen senest sidst i oktober ifølge dem.

Den vejledende udsalgspris vil blive 399 euro.

Det lyder meget interessant i mine øjne. Det er en hård konkurrent til sonos, og sq duet. Jeg glæder mig

Hilsen

Knudsendk

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2008 kl. 15:45

Teac har lige mailet mig, at album art på 8500'eren vil blive gengivet i formatet 23 x 23 mm. Det er godt nok sølle - hvorfor så den store skærm?!

23 x 23 mm er vel nærmest ikke anderledes end WAP-5000. Min Archos formår da at gengive coveret i noget a la 40 x 40 mm...

/kris

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2008 kl. 08:09

Så er den kommet til salg i tyskland, leveribng fra 3.11. pris 299 euro. det må siges at være billigt.

http://www.mp3-player.de/index.php?page=article&ID=8910& amp;aid=128

Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2006
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2008 kl. 11:41

Hmm. Jeg er nu blevet ganske glad for min wap-5000 og er på udkig efter en mere

Måske er det værd at vente på disse nye produkter. De kan vel parres? Således at den ene enhed kan betjenne den anden og visa versa.

Vi skal traditionen tro nok ikke vente at se dem på markedet før tidligst december og realistisk set Januar, men når man har en er det lettere at vente på nr. 2

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2008 kl. 10:10
Ufatteligt!! Træls!!! Kedeligt!! ja ved sku ikke hvad jeg skal skrive, men af en eller anden grund er teac wap-8500 lige steget fra 299 til 399 euro Sklle lige til at bestille idag, men nu venter jeg og ser hvad der sker med prisen. ØV ØV ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 00:09

399€ er vel den oficielle pris fra Teac. WAP 4500, som ligner den nye squeze ting koster 249€. Der er iøvrigt tale om ad de nye måske kommer til at understøtte FLAC.

//jm

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2008 kl. 11:37

du har da fuldstændig ret i at 399 er den officielle pris, alligevel kedeligt at den så lige stiger fra 299 til 399 den dag jeg skal til at bestille. Ja jeg har godt læst at den muligvis kommer til at understøtte flac.

Jeg venter nu og ser hvad der sker med prisen, det kunne jo være at den faldt lidt igen,

Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 12:15

399€ svarer vel til hvad en Squezebox duet koster og her får man et mere advanceret produkt for samme penge. Jeg er skal ihvertifald have en når den er tilgængelig (3 november ifølge flere webshops)

//jm

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af j_mil j_mil skrev:

399€ svarer vel til hvad en Squezebox duet koster og her får man et mere advanceret produkt for samme penge. Jeg er skal ihvertifald have en når den er tilgængelig (3 november ifølge flere webshops)

//jm

jamen du har da ret at det er samme pris som hvad en squeezebox duet koster, men det er da alligevel ærgerligt at man ikke nåede at købe/bestill mens prisen var 299 euro.

Jeg vil også have en, dog venter jeg nu til i det nye år, har også set at de mener at kunne levere fra 3. november.

Jeg glæder mig til at høre om de første erfaringer med wap-8500, måske du vil fortælle os lidt når du får købt en.

knudsendk

Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 22:52
Oprindeligt skrevet af j_mil j_mil skrev:

399€ svarer vel til hvad en Squezebox duet koster og her får man et mere advanceret produkt for samme penge. Jeg er skal ihvertifald have en når den er tilgængelig

Hvilken af de to varianter er det mest avancerede produkt - og hvad er forskellen i hvad de kan?
Mvh Tommy
Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 00:06
Teac'en f.eks. har et større touch display. Er ikke bare en tynd klient som squzeboksen, kræver derfor ikke en resource krævende ting som slimserveren. Squeze enhederne er 100% afhængig af der kører en applikation et eller sted. I Teac'en kan man kan indsætte URL'en på en radiostation direkte. Den kan streame fra en radio station til USB memmory direkte. Så kører den Upnp. Upnp servere, så som Twonky kører fornuftigt på selv på mindre NAS diske. Fakstisk minder duet mere om den lille Teac til 245 Euro så der er også penge at spare.
//jm

Redigeret af j_mil - 20-Oktober-2008 kl. 11:38
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2008 kl. 01:18
Det lyder da som om man bare skal have sådan én - specielt hvis de også understøtter FLAC - hvad med lydkvaliteten - er det også kvalivare som sidder i dem og er der både analog- og digitaludgange?
/Tommy
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu