|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
|
Fra Teacs Sales Guide : Unterstütze Formate: MP3, OGG, WMA, WAV Men den ser spændende ud. Lækkert med touch screen. Spændt på reaktioner .. |
||
Panta rei
|
||
![]() |
||
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
|
Sakset fra et tysk debatforum. //jm Hier eine Antwort seitens TEAC zu den unterstüzten Audioformaten:
|
||
![]() |
||
allanfa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Og endnu en ting: Nogen der ved om den understøtter WMA DRM10 (TDC PLAY), som NOXON jo gør? For så begynder det at blive spændende. Jeg har ikke kunnet finde det nogen steder. |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Hvad sidder der af DAC i TEAC'en?
"der WAP-8500 unterstützt die Formate MP3, OGG, WMA und WAV. Es wird derzeitig noch geprüft, in wie weit das Format FLAC eingebunden werden kann." FLAC er det eneste interessante format for mig - hvad står der i ovenstående vedr. FLAC? |
||
![]() |
||
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
|
oversat står der at de tester om de kan få tilføjet flac formatet på wap-8500
|
||
![]() |
||
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
|
Så er 1 stk WAP 8500 bestilt. //jm |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Vi glæder os til at læse en anmeldelse af den fra dig |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
|
Som nævnt i denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49375& PN=1 har jeg bestilt 4500'eren - den skulle komme i næste uge. Anmeldelse følger. /kris |
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
dkduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-September-2005 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|
Hvordan får du din Noxon til at afspille TDC PLAY, for jeg kan ikke, så hjælp vil blive taget imod med kyshånd |
||
MVH
Erik M M >> Noxon2 - MSS2 500Gb - Technics Receiver - B&W DM220 |
||
![]() |
||
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
|
Den webshop jeg har bestilt 4500'eren hos meddeler nu, at den forhåbentlig leveres i næste uge (uge 46). Sådan blev uge 45 til uge 46 - mon den når at komme inden jul? /kris |
||
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
||
![]() |
||
u_bull ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
|
dkduck:
Daniusoft Digital Media Converter... |
||
Uni Bull
Vallensbæk |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Ved godt det er en gammel tråd, men nogen der ved om det virker og i såfald hvordan? |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |