|
Nye baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2016 kl. 19:03 |
I forbindelse med en flytning leder jeg efter en erstatning for mine baghøjtalere i et 5.1 system.
Systemet tæller pt XTZ 99.25 front og center, xtz 10.16 sub samt 93.21 (tror jeg nok det er) som rears... Jeg leder efter bud på noget der vil spille nogenlunde fornuftigt sammen med fronten, men som fysisk er langt langt mindre. Dit bud på den absolut bedste lille højtaler ? - Kom Glad :) Redigeret af nAlen - 17-Februar-2016 kl. 19:08 |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lige en tilføjelse.. Mål på de nuværende baghøjtalere er:
Dimensions: 220 x 375 x 180 mm (W x H x D) Og jeg leder efter noget der er meget meget mindre ;) |
|
![]() |
|
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
Det vil altid være et tilbageskridt, at gå ned i størrelse. Membranerne arbejder mere frit i et stort kabinet.
|
|
![]() |
|
Det er fuldstændig korrekt, og det er jeg helt indforstået med... Desværre ☺
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Hvad med xtz s2? De er lidt mindre end de mål, du nævner. Har købt et sæt som lofthøjttalere, hvor de spiller sammen med en flok mk s150 og s150t i 7.1.2 og det gør de faktisk fremragende... de er selvfølgelig lidt specielle at se på, men jeg synes de har en lækker finish.
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Spændende bud som da lige skal undersøges nærmere :)
|
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Prisen er også ok...
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Jeg vil sige at XTZ s2 overrasker til prisen.
|
|
![]() |
|
Kan man ikke lige lokke et billede af din opsætning med dem ud af dig ?
Kunne være ret fedt at se noget andet end bare deres modelbilleder ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |