|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hyldig87 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() Sendt: 04-September-2010 kl. 16:30 |
Hej
jeg har et par Cerwin Vega AT-80 højtalere som jeg har været ejer af i MANGE år... Basenhederne er dog desværre begyndt at gå i stykker i gummiringen rundt om. Jeg tænkte egentlig jeg gerne ville sætte nye bas-enheder i så, da højtalerne har en vis nostalgisk værdi for mig. Jeg kunne sikkert købe bedre højtalere brugt... Men de betyder altså noget :) Nogen der har en ide om hvor jeg kan købe sådanne nye 12" cerwin vega enheder til AT-80, og evt. hva det kunne koste?
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Hvad med at prøve Hifiklubben?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19671 |
![]() |
Var det ikke bedre/billigere blot at få sat nye skumkanter på ? Klaus |
|
![]() |
|
Irenicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 1020 |
![]() |
Hvis det blot er ophænget vil det nok være billigere bare at få dem repareret.
Har det denne HP http://www.basrep.dk/ omtalt flere steder, men om du kan få det bedre eller billigere skal jeg ikke kunne sige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |