recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye drivere til fireDTV/floppyDTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye drivere til fireDTV/floppyDTV

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 20:05
hvilken transponderliste har i brugt, Yousee eller TDC kabeltv??
Til top
kasper svanberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-August-2008
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af h8red h8red skrev:

Hej Kasper

Det lyder da fedt, at det virker.

Har du fået bugt med K5HD ? Er det fejlen med "kanalen sender muligvis ikke i øjeblikket" eller "digital audio tjeneste" ?

Så kan jeg måske droppe min, dvbsbridge + dvbviewer konstallation...

Hej igen

Det var "kanalen sender muligvis......" men nu virker det. Jeg tror bare det var beta dll´en der drillede, for det skete samtidigt på dr1 og dr2. Den skaber sig iøvrigt stadig, med lidt fejl i billedet på hd kanalerne. Men det er nu til at leve med.

Jeg skal dog lige sige at jeg ikke har lavet en geninstallation af vista. Kun afinstalleret gammel DE driver, og herefter installeret 5.3.n.

NU kan jeg endelig se hd kanaler med mine 2 floppydtv tunere!!

Og ja du kan droppe dvbsbridge installationen. (Jeg havde samme løsning, men da jeg købte endnu en tuner måtte jeg droppe dvsbridge+dvbviewer løsningen og HD kanalerne.)

Til top
kasper svanberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-August-2008
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 23:25

Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

hvilken transponderliste har i brugt, Yousee eller TDC kabeltv??

Jeg brugte 6875 transponder

Til top
Henrikmh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2008
Sted: Denmark
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 23:30
Bah, man skulle have investeret i et FloppDTV istedet for et TT C-1501 - Tvivler på at TechnoTrend nogensinde kommer ud med en ny driver, selvom deres DVB-T emulation virker af helvede til med Vista x64.

Må hellere snart bide i det sure æble og få bestilt en FloppyDTV.

Ang. H264 understøttelsen. Der findes en ret velfungerende Windows 7 udgave, som skulle være til at finde, hvor H264 virker en del mere stabilt, såvidt jeg har hørt ;-)

Redigeret af Henrikmh - 23-December-2008 kl. 23:32
Til top
h8red Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Februar-2006
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2008 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af kasper svanberg kasper svanberg skrev:

Oprindeligt skrevet af h8red h8red skrev:

Hej Kasper

Det lyder da fedt, at det virker.

Har du fået bugt med K5HD ? Er det fejlen med "kanalen sender muligvis ikke i øjeblikket" eller "digital audio tjeneste" ?

Så kan jeg måske droppe min, dvbsbridge + dvbviewer konstallation...

Hej igen

Det var "kanalen sender muligvis......" men nu virker det. Jeg tror bare det var beta dll´en der drillede, for det skete samtidigt på dr1 og dr2. Den skaber sig iøvrigt stadig, med lidt fejl i billedet på hd kanalerne. Men det er nu til at leve med.

Jamen det er jo super, det skal jeg bestemt prøve af. Jeg havde også problem med at DR1 kom med beskeden "kanalen sender muligvis ikke" det var efter jeg droppede discovery på min kanalliste (jeg havde ikke abonnement til den) efter jeg tog den på igen, så virkede DR1 igen. Underligt ikke .... ?

Til top
C_Bak Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2008 kl. 11:26
har lige inst. 5.3N det ser ud til at virke fint, finder alle HD-kanalerne.(FilmHD dukkede dog først op da søgningen var afsluttet og jeg gik i "Guide") nu er det "kun" abonnementet det er galt med...
LG 42PM1MA,Win 7,WHS,Wii
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu