recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye fladskærme til hjemmet + diverse...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye fladskærme til hjemmet + diverse...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye fladskærme til hjemmet + diverse...
    Sendt: 28-September-2012 kl. 22:17

Så er der sku bestilt nyt udstyr :)

Stuen får følgende opgradering:

Højttaler: Beholder mine Dali Mentor 6 (udvides senere med mentor vokal, sub og baghøjttaler)
Forstærker: Min Cambridge 840v2 skiftes ud med en NAD T777
Fladskærm: Mit Panasonic 50" VT20 skiftes ud med et Panasonic 55" VT50
HT Kabler: Beholder mine VAN DEN HUL The CS-122 HYBRID kabler
HDMI Kabler: Beholder mine Audioquest forest 1.4 hdmi kabler

Ellers beholder jeg min Sonos og Popcornhour A-300 indtil Dune HD kommer med Deres nye modeller :)

Sovværelset får følgende opgradering:

Fladskærm: Vores Philips LCD (kender ikke lige model) skiftes ud med et Samsung 32ES6715, hey det er hvidt og konen er tilfreds ;-)
Blu-Ray: Vores DVD udskiftes med en Samsung E5500 Blu-Ray.

Vi glæder os rigtig meget til på tirsdag hvor det hele komme hjem :)

Men er der noget jeg skal være opmærksom på med plasma skærmen, jeg mindes at jeg på mit VT20 kørte noget break in dvd i nogle timer over nogle nætter for at undgå burnins, er det også nødvendigt på VT50 modellen ?

De indstillinger man finder på flatpanels, er de fine nok ? Eller bør man overveje en kalibering fra en prof ?

Er der andet jeg skal være opmærksom på??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu