|
Nye gode batterier på vej |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2013 kl. 15:20 |
|
Link:
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/article1959385.ece |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24816 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Her?
Redigeret af flemming larsen - 24-April-2013 kl. 15:32 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24816 |
|
Det kan ikke gå for hurtigt, med at få dem på markedet.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Hvad med en el-bil ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
|
Hvis vores regering kunne lade være med, at lægge en kæmpe afgift på. Så vi jeg ikke have noget imod det. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4823 |
|
Hej. Jeg har de samme håb som jer andre, men er bange for at det er for langt ude i fremtiden. Men jeg læste en artikel om en effektiv måde at fremstille Brint fra Xylose: Jeg googlede det og fandt ud af at det kan gøres ved en temperatur på 122°F ( 50°C ). De håber på at kunne markedføre det om 3 år, men selv om det skulle tage længere tid tror jeg mere på en fremtid for Brændselsceller drevet af Brint. Både til at oplade mobil telefoner og til at drive EL Biler. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 24-April-2013 kl. 16:16 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |