|
Nye gulvhøjtalere med WAF og god lyd? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23 timer 7 minutter siden kl. 17:09 |
|
Hejsa! Jeg skal nok ud og kigge nye front gulv højtalere. Konen synes mine store Yamaha gulv højtalere skal skiftes. Det tænker jeg også. Men hvad skal man dog gå efter som både lyder godt og har HØJ WAF :) Sonos er ikke muligt da jeg har en ganske fin forstærker. De skal bruges til film :) Budget er ca 20k Mange tak! /Daniel
Redigeret af DanielPT - 22 timer 54 minutter siden kl. 17:22 |
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hvad er budget
Der findes jo mange flotte. Og alt er jo smags sag
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12381 |
|
Som nævnt kan det ikke være svært at finde nogle flotte gulvhøjttalere, men konen skal jo med på råd, da smag jo varierer kraftigt.
Køber man hos de rette forhandlere (HFK, TC, KT, etc.) er det nok svært at få noget med hjem der lyder dårligt, men de lyder selvfølgelig forskelligt, og dét er jo også en smagssag. Redigeret af Naiera - 22 timer 57 minutter siden kl. 17:19 |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
|
Budget er ca 20k maks :)
|
||
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4061 |
|
Dali opticon med mørk eg er pæne. Fruen her hjemme syntes selv at hvis vi skulle have haft gulv højtaler skulle det være dem
|
||
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
||
![]() |
||
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1044 |
|
Nu kender jeg ikke jeres stil men de sæt Jamo R909 der er til salg er fede og lyder godt
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1220 |
|
Beolab 9
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1044 |
|
Enig - sparer også en grim forstærker:)
|
||
![]() |
||
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1697 |
|
WAF = væghøjttalere + sub
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12381 |
|
Fy for den lede ![]() |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1220 |
|
What took you so long 😁
Redigeret af spoxy - 27 minutter siden kl. 15:49 |
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |