recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nye gulvhøjtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nye gulvhøjtalere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nye gulvhøjtalere
    Sendt: 21-Februar-2016 kl. 17:40
hej
jeg er på udkig efter 2 front gulvhøjtlalere. de skal trækkes af en denon avr-x3200w(får den først om en uge).
lige nu har jeg  en sony str-dn1040 receiver ver og q acoustics 7000i 5.1 sæt http://hifistore.dk/q-acoustic-7000-series-75/surrround-hoejttalere-p321
men det er så meningen at de 2 front der kommer i overskud skal op i loftet så jeg kan få atmos.

men hvis jeg skal have dem i hvid og det siger konen jeg skal så koster de 2500 kr mere end den billigste farve og det synes jeg godt nok er for en stor pris forskel nede i den prisleje.

jeg har også planer om at tage i hifi klubben for at høre dali zencor 5 og 7.

de skal være hvide og maks 8000 kr men gerne 4-6000. de skal mest bruges til film,tv og ps4.
de skal stå tæt ved væggen så dem højtalere der kræver en meters luft kan jeg ikke bruge.
brugte vil jeg ikke afvise men de skal være i en pæn stand.
jeg har kigget meget rundt på nettet men er stadig i meget tvivl om hvad det skal være.

jeg håber i vil komme med nogle forslag og også gerne til mit setup hvis der er noget galt med det.

hvis der mangler oplysninger så bare skriv

Redigeret af sokken - 21-Februar-2016 kl. 19:02
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 17:51
Du kan jo også kigge lidt på monitor audio bronce serien 5 (6800 pr par) og serie 6 (8400 pr par). aller bedst hvis du kan høre dem inden du køber. ligesom med alle højtalere... 

Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2005
Point: 653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Random_Hero Random_Hero skrev:

Du kan jo også kigge lidt på monitor audio bronce serien 5 (6800 pr par) og serie 6 (8400 pr par). aller bedst hvis du kan høre dem inden du køber. ligesom med alle højtalere... 

Dem havde jeg lige overset og de kunne sagtens være en mulighed og de har også fået en god anmeldelse på what hifi. 
Og hvis av connection har dem i deres show room så har jeg også mulighed for at høre dem da jeg skal til Tyskland for at hente denon receiveren.  Tak for det. 

Hvis der er andre der har nogle forslag så skriv endelig 😊
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu