|
nye harddiske til WHS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2012 kl. 21:01 |
Hejsa
En af mine harddiske i min WHS fejler (det er den med styresystemet på...). så lige ved at tømme den totalt for data... Men er der nogle SSD som er klar til sådan server brug?, min står altid tændt, da den også er web og mailserver for famlien? Eller skal man bare nøjes med alm. diske til det? (eller skal man tage sig sammen også ofte helt nyt hardware, køre pt. på Atom cpu, med 2 gb ram som har klaret det glimrende igennem de sidste 2 år uden problemer)
|
|
![]() |
|
daemon9th ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Sted: Odense Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, Jeg benytter selv en Intel 520 120GB SSD i min Hyper-v/Windows 2008 Storage Server Essentials Server (WS2008SSE er det samme som WHS2011, blot med mulighed for active directory integration), og det har kørt upåklageligt 24/7 de sidste 4 måneder. Problemet med WHS2011 og SSD diske er dog, at WHS2011 installationen ’kræver’ minimum 160GB stor disk ved installation. Dette kan dog omgås vha. en .cfg., metoden kan læses her: Som storage diske bruger jeg Samsung 2000 GB F4 EcoGreen (med ny firmware). Mvh, Thomas |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er min WHS version 1 men tror du det gør nogen forskel?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |