|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||||||||||||||
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|||||||||||||||
Er der nogen som kender til dette JBL sæt? http://www.cinemagic.dk/shop/jbl-hoejttalersaet-4074p.html " 2 stk. JBL E100
Synes det ser godt ud - og JBL har vist ry for at lave udemærkede højtalere? Er ovenstående sæt bedre end Harboes "SAT10 + SUB10 sampak" ? Er det merprisen værd ? Vil man være lige så godt stillet ved køb af Onkyo TX-SR706 + SAT10 + SUB10 sampak til 10.995 + det løse Eller vil må få væsentlig bedre lyd ved Onkyo TX-SR706 + ovenstående JBL = 17.704
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|||||||||||||||
Jeg har besluttet mig at beholde mine højtalere lidt tid endnu da jeg ikke synes andre højtralere i prisklassen spiller bedre. Hvis jeg skal have noget som er markant bedre og kan retfærdiggøre et skift, så skal jeg længere op i pris end jeg har lyst til lige pt. men tak for hjælpen alle sammen! |
||||||||||||||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||||||||||||||
Du burde hellere smutte ud og lytte lidt rundt omkring, det er 100% bedre end at spørge os, da smag er så utroligt forskelligt.
PS! den påstand med at Elac ikke spiller ligeså godt som MK til bioopsætning det tror jeg ikke helt på ![]() Men det må jo en dag komme på en prøve. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|||||||||||||||
Hej christian. Som du kan læse i tråden så HAR jeg været ude at lytte til de forskellige højtalere. Og jeg har på baggrund af disse lyttesessioer valgt at beholde mine højtalere da jeg skal længere op i pris for at få nogle højtalere der er markant bedre end dem jeg har. (feks elac 247 osv.) Så skal lige have sparet flere penge sammen, og indtil da vil jeg nyde mine højtalere som jeg har fået bekræftet slet ikke er så ringe endda Redigeret af furious jt - 12-November-2008 kl. 20:27 |
||||||||||||||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |