|
Nye højtalere i 2014 (og 2013) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2014 kl. 11:59 |
Hej
Jeg vil lige hører om i kender til nye højtalere, der er på vej fra producenterne? Jeg mindes stadig at jeg søgte og søgte, intet kunne findes... OG VUPTI, er par dage efter stod Monitor Audio med en ny Silver serie. Er Dali på vej med noget nyt? B&W? Udover deres CM10 som er udkommet for kort tid siden. CM serien er jo alligevel godt 6 år gammel nu. Jeg tænker det kunne være interessant for os alle at vide :) |
|
![]() |
|
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JEg spurte i HK om Dali var på vej med en afløse til Dali Lektor serien. Det afviste han, og sagde at de netop havde haft et møde med direktøren fra Dali som ikke antydeet at noget nyt var på vej, da de havde fokuseret på deres bluetooth højtalere.
|
|
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
![]() |
|
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Desværre kan man godt frygte at alt det traditionelle bliver mindre og mindre, da rigtigt meget fokus er på stream.
Udemærket at trådløse systemer og streaming vinder indpas, dog ender det meget i design gøgl, og sælger sikkert mange gange flere en almindelige. Lidt som bluray aldrig helt når dvd salg, og netop streaming nok overtager i so far ringere kvalitet. Nok markedet der diktere udvikling men for mig lidt trist. |
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
XTZ kommer med en ny Cinema serie http://www.xtz.se/cinema-series - regner selv med at købe sådan et sæt
Redigeret af Berdel - 04-Februar-2014 kl. 14:35 |
|
![]() |
|
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
De ser spændene ud de xtz men prisen bliver vel noget hen af M&k 150 serie eller hvad?
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Mener at ha fundet en debat på svensk forum hvor xtz selv sagde noget med 20.000kr for et 5.0 sæt...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Ja det er da på ingen måder en skræmmende pris, ser spændene ud
|
|
![]() |
|
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
Jeg giver jer fuldstændig ret, streaming og design er begyndt at spille en større rolle. Hvilket til en grad er forståeligt, jeg vil ikke have grimme højtalere til at stå i min stue, da de også indgår som et møbel. De pæneste højtalere jeg synes der er at finde, er B&W CM, Monitor audio silver rx ( den nye silver serie er grim IMO) og zensor. Sidst nævnte er pæneste, men ligger desværre i budget serien, hvorfor lyd også er kompromitteret.
Men hver sin smag :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |