|
Nye Højtalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tebbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2009 Sted: Søborg Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-November-2013 kl. 13:10 |
så lige disse på tilbud, og ville høre om nogen kunne sige noget godt eller dårligt om dem. De skal hovedsagligt bruges til film. På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en kollega, som har netop dem, og han griner af os andre, der har købt halvdyrt hifi, for han mener at de spiller helt fantastisk. Jeg har ikke selv hørt dem men han er ihvertfald glad for sine
|
|
![]() |
|
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Hmm
Hvad forventer du, og hvad sammenligner du med? Det er et kæmpe skridt op fra plastik andlæg og soundbare, så hvis det er der du kommer fra og du ikke ønsker en sub, så er det sikkeret et fint køb. Køber du for at nyde i lang tid eller for at spare mest muligt her og nu? Hvis du allerede nu har bestemt dig, og "bare" ønsker bekræftelse i dit valg så: De er verdens bedste højtaller til dig, må i få et lykkeligt liv :-) --------------------------------------- Vi er alle forskellige når det kommer til lyd, men en ting er sikkeret!
Det er altid en god idé at lytte før man køber - Du prøve kører vel bilen først? |
|
.....
|
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Det var da et tarveligt svar.
OK måske der burde være lidt flere informationer ift. behov og nuværende anlæg. Men så spørg dog ind i stedet for den sarkasme. Jeg kender intet til Yamaha højttalere men alt andet af deres grej er som regel af rigtig god kvalitet. Så lad os høre nogen der kender disse højttalere. Er de prisen værd eller? Jesper |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
Ikke high end men ikke nogen dårlig ht og da slet ikke til den pris
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Hvorfor er det tarveligt? Fordi at jeg spørger om noget som faktisk er vigtigt, når nu vi vægter tingende forskeligt? Eller fordi at jeg spørger til om du allerede har bestemt dig? Eller fordi at jeg anbefaler at du letter røven og går ud og hører dem? Noget andet er at de er 400kr billigere pr. stk. her http://www.cinemagic.dk/shop/yamaha-ns-555-kabling-239976p.html Redigeret af Notfast - 22-November-2013 kl. 23:11 |
|
.....
|
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Mest din sidste bemærkning om " et lykkeligt liv"
Men lad det ligge og lad trådstarter forhåbentligt gå nogle gode råd. Jesper |
|
![]() |
|
Se -> :-) i slutningen !
|
|
.....
|
|
![]() |
|
siccio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
Hej.
Kan kun sige positive ting om de Yamaha, har dem selv. Først købt som midlertidige højttalere, da jeg har to små unger og ikke ville sprænge banken, også risikere små pilfingre. Er faktisk blevet rigtigt glad for dem, og bruge dem også til surround. Skal dog siges musik, er de ikke dårlige til. Men med det sagt så skal du selv lytte, da smag er individuelt, kan dog sige de fint spille med i prisklassen med andre mærker. Yamaha er jo ikke så kendt på højttaler markedet, men de ved godt hvordan et instrument skal spille. Fejlen kan bestå i at give dem en for svag forstærker, hvilket kan friste da de jo ikke er dyre. Tag dog ikke fejl, de spillede endnu bedre da jeg skiftede fra en Yamaha RX-V1300 til en RX-V3067 dette gælder dog altid, smid bedste forstærker på man har råd til. Så åbner de også mere i bassen. |
|
![]() |
|
Tebbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-April-2009 Sted: Søborg Status: Offline Point: 82 |
Hej alle
Ja, der burde nok være lidt mere informationer omkring behovet, det var min fejl. Jeg har pt slet ikke noget system, og savner noget lyd andet end fra TV når jeg ser film. Jeg leder nok efter noget der er bedst til prisen. Jeg gider ikke købe blot for at gøre det, med andre ord, så skal det være kvalitet. Jeg svømmer dog heller ikke i penge, så leder efter et godt tilbud, på et godt starter sæt, og syntes dette så fornuftigt ud...
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Mest for pengene, så kig brugt, hvis du er til det .
Har også hørt de pågældende højttalere, og de er ganske fornuftige til pengene.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |