|
Nye højtalere |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
OK. Det kunne man ikke lige se på billedet
![]() EDIT: Det er faktisk ret tydeligt at de er større, når man sætter billeder op ved siden af hinanden. Redigeret af dpny - 16-December-2013 kl. 16:11 |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
||
Tror kun det er 6.5" faktisk, men er ikke sikker.
|
|||
![]() |
|||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
||
SATANS.. Så er det lige dobbelt op på budgettet... :)
|
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
||
Dont shoot the messenger! Hehe. Man kan få Procella P8 for den pris, som efter min mening tramper all over MK'erne.
|
|||
![]() |
|||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
||
Ja ØV! :-) Sad i min egen lille boble og tænkte på at de nok skulle konkurrere med Procella P6 og så ville koste 13-14k,-. Måske de får en lillebror...
|
|||
![]() |
|||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
||
Disse kommer formentlig i februar 2014
https://www.dropbox.com/sh/hlv53jp2xbknty0/NNxXC99lGL |
|||
![]() |
|||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
||
M6 til ca 5000kr/stk og s5 til ca 3000kr/stk
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Spændende
![]() Priser?
EDIT: OK! Jeg ville rigtig gerne se nogle målinger på sådan en multi diskant konstruktion. Alt peger på at det er helt håbløst, men både mksound, Ken Kreisel og nu også XTZ har det, så måske det ikke er så ringe endda. Er der nogen af jer der har set nogle målinger på nogle af ovenstående højttalere?
Redigeret af dpny - 16-December-2013 kl. 19:30 |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har læst at xtz har fået hjælp af tidligere mk sound ingeniører til udarbejdelsen af deres kommende cinema serie. Men der findes pt ikke andet materiale end det jeg linker til.
|
|||
![]() |
|||
jhansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
||
Det er et pænt budget til højttalere... Det er måske lidt en religion for nogle, men har du seriøst overvejet aktive højttalere ?
F.eks. kan du med det budget næsten købe de nyeste Beolab 18 "pibe-højttalere"... Super flotte med fin lyd. Eller du kan købe et komplet surround system med ADM9RS og DM5 fra AVI Hifi. Her får du super lyd og super pris... Begge slags sluttes til "pre out" på forstærkeren. Er der nogen der har andre forslag til aktive højttalere ? Hilsen Jakob Redigeret af jhansen - 17-December-2013 kl. 18:38 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |