|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
||
Nu har du ret lyse højttalere men ellers prøv at låne lidt Van den Hul med hjem, jeg synes de har en god lyd til mine B&W og Rotel
|
|||
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Jeg kan anbefale monocor SPC-60 - der er dælme hul igennem.
Det koster dog ikke i nærheden af 200 kr/meter, og er uden terminering - men den bedste forbindelse er jo alligevel bare lidt afisoleret kabel ![]() Jeg har en stump som du kan låne hvis det er. |
|||
![]() |
|||
Kasch ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
||
Hvis du beslutter dig for QED, vil jeg gerne henvise til denne site, der kan man ved QED opnå en ganske fornuftig rabat i forhold til HFK...
http://www.futureshop.co.uk/ |
|||
Panasonic 37PX70EA,HarmanKardon AVR 255, 2x B&W DM685, 2xB&W DS3, BK XXLS400, Playstation 3, Nintendo Wii,
|
|||
![]() |
|||
HiVision Hifi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||
Hej Furious Hvis du bor i nærheden af Skanderborg, så kan vi sagtens finde ud af, at du kan låne et sæt. Bor du "langt" væk, kan du altid købe det og afprøve om kablet passer dig og dit anlæg. Du har 14 dages returret og får hele beløbet retur incl. porto. Skal nok også strække os ud over købeloven og betale retur portoen (denne gang ![]() |
|||
Allan, HiVision HiFi
HiVision |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Fornemt |
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
Det er sq god service! Bor 50km nord for aalborg så der er lidt langt til Skanderborg.. Går ud fra at kablerne er termineret som vist på billedet? Er der chance for at de ikke passer i terminalerne i receiveren?
|
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
||
Ja det er jo en dejlig mulighed |
|||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|||
![]() |
|||
HiVision Hifi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
||
Det er sq god service! Bor 50km nord for aalborg så der er lidt langt til Skanderborg.. Går ud fra at kablerne er termineret som vist på billedet? Er der chance for at de ikke passer i terminalerne i receiveren? [/QUOTE]Hej igen De er termineret som på billederne. Jeg har lige luret på din LX71, og jeg ser ingen problemer i at montere i de terminaler. Det ser ud som Plug & Play ![]() Der er dog nogle forstærkere der har en lille "plastik dims" som skal trækkes ud af terminalen før der er plads til bananstikkene. Hvis du ønsker at Bi-Wire, kommer du nok ikke uden om, at skifte terminering på det ene sæt kabler i den ene ende, da din LX71 "kun" har udgang til et front højttaler par. Men det løses nemt, med noget der minder om dette (desværre ikke lagervare endnu). ![]() Alternativt kan du kigge på Samme kabel med gaffel terminering Men der er jeg mere i tvivl om der er plads til "gaflerne" på din forstærker uden de dækker over dine andre terminaler mm. Senere på året kommer der et kabel, hvor der er banan i den ene ende og gaffel i den anden (man bliver helt sulten ![]() Redigeret af HiVision Hifi - 22-Maj-2009 kl. 12:05 |
|||
Allan, HiVision HiFi
HiVision |
|||
![]() |
|||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
||
Hmm det kan jeg selvfølgelig godt se der bliver et mindre problem at jeg ikke kan bi-wire medmindre jeg bruger bananstik (som jeg også gør nu) dem vil jeg gerne væk fra da jeg vil være 100% sikker på at kablet sidder ordentlig både i stikket, men også i selve terminalen i receiveren. Derfor er det også vigtigt at de stik som er termineret på kablerne sidder pisse godt i receiveren Men ved heller ikke om det er så vigtig for mig at bi-wire.. Jeg kører bi-amp nu, men det kan jeg jo ikke med terminerede kabler. Så jeg går nok ovet til single wire. Kan sikkert ikke høre forskel alligevel Skal også bruge kabel til min center. Kan man få lov at spiltte et sæt så, eller skal jeg købe 2 sæt af hver 2 kabler? |
|||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vi splitter da bare et sæt til herren, du er sikkert ikke den eneste der kommer med det ønske. Så ja, du kan godt købe 3 kabler. Hvis du beslutter dig for at prøve det, opretter jeg lige en vare med kun et kabel. Jeg forstår dog ikke at du skriver, at du "vil væk fra bananstik" og så kigger du på kabler med bananstik ? Hjælp mig lige ![]() |
|||
Allan, HiVision HiFi
HiVision |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hehe det kan være der er noget jeg ikke har forstået Grunden til jeg vil væk fra alm. bananstik er at jeg hader den usikkerhed i om kablet nu sidder ordentligt og godt i bananstikket. Derudover så sidder de bananstik, jeg har nu, ikke særlig godt i receiveren. Derfor er jeg nu på udkig efter noget som bare sidder hvor det skal, og så synes jeg desuden det kunne være lidt spændende med nye kabler. Har kørt med dem jeg har nu i 3-4 år nu. Og har skiftet receiver en del gange siden. Derfor ved jeg ikke længere om de kabler er optimale i mit setup
Redigeret af furious jt - 21-Maj-2009 kl. 18:32 |
|||
7.2.4 atmosbio
|||
![]() |
|||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
||
hva med et sæt vipera? godt nok kun i 2x? http://www.omegaaudio.dk/45-30-vipera.htm
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |