|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KasperLK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 10-September-2008 kl. 15:34 |
Der er gået WAF i den, så jeg skal ha skiftet mine nuværende højttalere ud med nogle nye. Jeg vil gerne ha noget der designmæssigt ligger sig op af BeoLad 6000, men andre forslag er også meget velkomne. |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
har du kigget på monitor audio radius serien. www.monitoraudio.co.uk
|
|
![]() |
|
KasperLK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
R225 eller R250 ser ikke helt tosset ud, men de kommer godt nok til at sidde meget tæt, og afhænger jo også meget af om de har samme højde som TV'et. Syntes ikke R270 ser så smart ud. |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
hvorfor kommer de til at sidde tæt på tvet, du bestemmer da selv hvilken afstand du vil placere dem i, hvis du selvfølgelig har pladsen til det. Jamen så er det da bare igang med målebåndet og måle om de skulle passe i højden med dit tv
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |