recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye iPads / Ny Nexus 9 / Galaxy Tab S (o.a.)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nye iPads / Ny Nexus 9 / Galaxy Tab S (o.a.)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nye iPads / Ny Nexus 9 / Galaxy Tab S (o.a.)
    Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 22:46
Jeg skal være ærlig. Jeg havde på noget mere. Jeg havde håbet at når jeg skulle ud og købe mig en ny tablet, ville jeg vælge en af de nye, smarte, knivskarpe tablets der er kommet på markedet i denne uge - og glæde mig som et lille barn til at få den. Men jeg sidder tilbage med en halvflad fornemmelse.

Jeg havde håbet at Nexus 9 havde budt ind med en skarpere pris - ligesom sin forgænger Nexus 7, på trods af den lidt større skærm. At den var blevet bang-for-the-buck som før.
Eller jeg havde håbet på at Apple var kommet med nogle lidt større nyheder, end tilfældet var.
Begge ting, noget der ville gøre det nemmere at vælge hvad man skal købe.

I stedet for at stå tilbage med en ide om hvilken NY tablet, jeg skal kaste mine penge efter, er jeg nu af den opfattelse at det bedste køb lige nu, er den GAMLE iPad Air, som bliver på markedet og som bliver sat ned til en pris der præcis matcher Nexus 9, men som byder ind med en større skærm end Nexus 9.

Hvad tænker I om mulighederne? Og hvor passer Samsung Galaxy og Sony Z ind i billedet?

Redigeret af jbl - 17-Oktober-2014 kl. 13:43
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 09:56
Jeg ville også pt. smide mine penge efter 32 Gb Air (1) og springe Air 2 over.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 13:27
Jeg kan se at Galaxy Tab S 8,4 byder ind med en skærm der er bedre end de andres - og en pris der er 300 kr. lavere. Er der nogen der har stiftet bekendtskab med den?
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 14:21
Blandt de 3 kandidater som OP nævnte i titlen, så vil jeg vælge en ipad KUN hvis jeg har en iphone i forvejen pga. stærk integration i Apple's eco system.

Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 15:26
Elgiganten har lige dumpet prisen på Galaxy Tab S modeller med 500 kr. henover weekenden. Så er det vel lige pludselig et virkelig godt køb?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 15:35
Tab S er virkelig lækker, når det kommer til skærmen. Jeg ville dog roote med det samme og skifte til custom ROM. Kan simpelthen ikke klare TouchWiz. Jeg får røde knopper af det lort :(
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu