|
Nye iPads / Ny Nexus 9 / Galaxy Tab S (o.a.) |
Besvar |
Forfatter | |
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 22:46 |
Jeg skal være ærlig. Jeg havde på noget mere. Jeg havde håbet at når jeg skulle ud og købe mig en ny tablet, ville jeg vælge en af de nye, smarte, knivskarpe tablets der er kommet på markedet i denne uge - og glæde mig som et lille barn til at få den. Men jeg sidder tilbage med en halvflad fornemmelse.
Jeg havde håbet at Nexus 9 havde budt ind med en skarpere pris - ligesom sin forgænger Nexus 7, på trods af den lidt større skærm. At den var blevet bang-for-the-buck som før. Eller jeg havde håbet på at Apple var kommet med nogle lidt større nyheder, end tilfældet var. Begge ting, noget der ville gøre det nemmere at vælge hvad man skal købe. I stedet for at stå tilbage med en ide om hvilken NY tablet, jeg skal kaste mine penge efter, er jeg nu af den opfattelse at det bedste køb lige nu, er den GAMLE iPad Air, som bliver på markedet og som bliver sat ned til en pris der præcis matcher Nexus 9, men som byder ind med en større skærm end Nexus 9. Hvad tænker I om mulighederne? Og hvor passer Samsung Galaxy og Sony Z ind i billedet?
Redigeret af jbl - 17-Oktober-2014 kl. 13:43 |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville også pt. smide mine penge efter 32 Gb Air (1) og springe Air 2 over.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se at Galaxy Tab S 8,4 byder ind med en skærm der er bedre end de andres - og en pris der er 300 kr. lavere. Er der nogen der har stiftet bekendtskab med den?
|
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Blandt de 3 kandidater som OP nævnte i titlen, så vil jeg vælge en ipad KUN hvis jeg har en iphone i forvejen pga. stærk integration i Apple's eco system.
|
|
jbl
Funktioner
Tak(0)
|
Elgiganten har lige dumpet prisen på Galaxy Tab S modeller med 500 kr. henover weekenden. Så er det vel lige pludselig et virkelig godt køb?
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tab S er virkelig lækker, når det kommer til skærmen. Jeg ville dog roote med det samme og skifte til custom ROM. Kan simpelthen ikke klare TouchWiz. Jeg får røde knopper af det lort :(
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |