|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Jeg er ikke skuffet over dem - for jeg har ikke set dem endnu... Iøvrigt synes jeg det er interessant at Pioneer konsekvent har undladt opløsningen på 42" udgaven i deres specifikationer... Jeg går stærkt ud fra at den stadig er 1024*768 (hvilket er synd når nu Pioneer netop er dén producent der burde have muligheden for at lave et 1280x720 panel), men det er en interessant (og rigtig!) udvikling at de nedtoner opløsningen i markedsføringen. |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Og det siger du fuldstændigt uden at vide om de nye modeller har bedre billede eller ej? Hvad er den alternative two-box løsning? Hvad er alternativet designmæssigt? (Hvis du siger Samsung siger jeg "død ved kølle"... |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
mikan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
lrev: Hvordan kan du være så skråsikker i din negative kretik over et produkt du formenligt aldrig har set? (Måske tager jeg fejl) Billeder lyver og ikke alt man hører er sandt
Jeg ville aldrig tro min lokale Expert over en dørtærskel - de har så tit prøvet, at fylde mig med løgn. De aner ikke, hvad de taler om, men de kan citerer specs. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg tror nu heller ikke i skal tage Irev's kritik så tungt. Han er bare sur generelt. Hvis i læser hans andre 1000 indlæg, så er 90 % bare ubegrundet kritik og sure opstød over det ene og det andet. Op med humøret!! Der er større ting i verden at være utilfreds med end om Pioneers nye plasmaer MÅSKE ikke falder i din smag. Helt ærlig.
>P.S. Angående Experts udtalelse om de nye, så vil de jo nok gerne sælge dig den gamle model her og nu i stedet for måske at sælge dig den nye om 3 måneder!!! Sælgere er der ikke for at hjælpe, men for at sælge! (no offense Otto og co.). Redigeret af Langemor84 - 11-August-2006 kl. 12:15 |
|
![]() |
|
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
De aner ikke, hvad de taler om, men de kan citerer specs. [/QUOTE]De ka de ik engang i den lokale expert. Det er så irriterende at vide at de tørre så mange kunder. "Det her Samsung er absolut det bedste i prisklassen." Og så er det en halvdårlig model fra sidste år eller sådan. Det har jeg snart set et par gange. Tzh! |
|
![]() |
|
Klyde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() |
Har talt med Total i Frederikshavn som oplyser, at man regner med at 42" modellen nok falder et par tusinde i forhold til 436 modellerne.
De regner med at de har de nye modeller medio september. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Jeg syntes nu de nye Pioneer modeller ser ganske fornuftige nu rent design mæssig, hvilket ivørigt er temmelig svært at vurdere når man kun har et billed på en PC skærm at gå ud fra. Lad nu modellerne ramme markedet før brokkeriet starter, ups når nej, herinde er det jo nærmest en naturlov at brokke sig over dette og hin |
|
![]() |
|
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() |
Nyt link med oplysninger http://www.asbyon.com/screen/rubriken/newsticker/artikel.asp ?id=4684&seite=1&news=25&from=news |
|
![]() |
|
samanda ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Hej, Ja, jeg følger også udviklingen på de nye Pioneerskærme og derfor denne debat. Lad det være sagt, jeg har ikke set et fladskærmstv der levere et bedre tv billede end 43xde.. og ja jeg er tilhænger af designet Ifht. kritikken af nyt design og forventning om et dårligere billede! Hvorfor i det hele taget bruge energi på den alm. Premium serie, hvor kanterne er afrundede.. hvis man ikke kan lide dette? Tag da hellere Premium plus serien der umiddelbart ser ud til at være designet som 43xde modellen.. Jeg kan sku ikke se den store forskel |
|
![]() |
|
HMAC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
De bli'r billigere - i hvert fald i Tyskland. De første priser er nu fremme på www.hifi-regler.de (som i øvrigt ikke hører til de billigste...). Den billigste 42" koster dér 2.300 EUR, og den dyreste 42" (Premium+ m/DVB-T) koster EUR 2.550. Hvis man sammenligner med samme forhandlers priser på 436-modellerne, er der tale om en prisreduktion på ca. 300-400 EUR (så vidt man nu kan sammenligne
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |