|
|
Besvar ![]() |
Side <1 23456 8> |
Forfatter | ||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Tak skal i have, glæder mig sgu også mere til den, end til jul
![]() Jeg valgte at give lidt mere for at få den fra AV-Connection, pga. deres gode ry. Med fri fragt og prisgaranti syntes jeg at differencen blev så lille at jeg valgte at købe "dansk". |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
Noxdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-September-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Jeg har også bestilt en Tx-nr807, hos bnradio i roskilde til den nette sum af 7000kr Gider ikke rigtig spare små 300 kr, ved at køb i tyskland. Kan se at du skal give lidt mere, ved ikke hvordan deres politik er med prisgaranti, hos Av-connection, men du kan da prøve om de ikke vil give lidt rabat hvis du ikke har fået det. |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
hej folks nu har jeg læst trød igenem ... jeg skal snatr haver en ny reciver ... hvad er enlig grund at i alle samen haf købt og bestilt 807 og ikke 707 er den virklig så meget bedere |
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Hvis det er en henvisning til mig, så gav jeg faktisk lidt under 7000 ![]()
Tjah, lidt mere power kan man vel altid bruge? Jeg valgte 807 fordi jeg alligevel ville ud og købe en eller anden form for netværksafspiller til lyd (bruger PS3 til film) Så kunne jeg lige så godt bruge pengene på at få en bedre forstærker hvor det var indbygget. Og den har en ok menu der gør det let at vælge imellem mange tusind kanaler. Og den snakker heldigvis også fint med min NAS, og det musik jeg har liggende på den. Jeg syntes også det er et stort plus at den kan opdateres over internet, specielt da jeg i starten forventede at ville købe den i Tyskland. Jeg foretrækker desuden designet, men det er selvfølgelig en smagssag. Kun generer det mig at Onkyo ikke har lavet en front-side HDMI port - det har de mindre 07'ere! ![]() |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
hej pdj1974 tak for dine input... jeg er MEGA i tvivl pris på dem er næsten der sammen ... nej hvor kan der være svert at trafe en rigtig beslutning http://www.eu.onkyo.com/products_compare_8598435.html?button =Compare&BID_1459350=on&BID_1459528=on super confused jeg er godt klar over de grunglegende forskel ting (wat-internet radio-Video Processing-)` hvis jeg læser rigtig i compare felt på onkio hjeme sider så har 876 ikke Dolby TrueHD og DTS-HD... læser jeg der rigtig... kom med nogen input og hjep mig tak PS: reciver skal bruges kun og kun til tv og suuround brug da jeg har en anden hiend anleg til stereo... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Pas - 876 har ikke været inde i mine overvejelser.
Generelt har jeg dog læst meget godt om både 707 og 807 og deres Hight og Wide muligheder i disse tråde: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1170804 http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1150449 Først der jeg fattede hvorfor der er så mange højttaler udgange, når der "kun" er 7 forstærkere... Jeg var i sin tid nervøs ved x06 modellerne, pga. nogle underlige bluedot problemer med PS3. Jeg ved ikke om 876 har haft se samme skavanker, eller om de overhovedet stadig er et problem med de nyeste firmwares. |
||
/Peter
||
![]() |
||
![]() |
|
Hint: Så er den sorte udgave sat ned til 799€ plus fragt i Tyskland:
http://www.idealo.de/preisvergleich/ZumShop/71350707.html?pr oductid=1797636 (Må hellere få afmeldt diverse pris-agenter jeg har oprettet...) |
||
/Peter
||
![]() |
||
![]() |
|
hej peter hvor kan jag tilmalder mig de pris-agenter på hvilke sider... jeg kom for sent på den link nu er pris igen 899 € |
||
![]() |
||
![]() |
|
På http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/1797636_ -tx-nr807-onkyo.html
Fandt jeg en knap der hed Preiswecker: http://www.idealo.de/preisvergleich/AddWatchedProduct/179763 6.html |
||
/Peter
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Er der nogle som kan forklare mig hvad forskelen en på: Det som forvirre mig er; "NR & SR"
En forklaring på dette kunne være dejligt. |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
perf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-November-2005 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
|
B er vel Black og S er silver |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg mener at "B" står for Black |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23456 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |