|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 14 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() Sendt: 15-Juli-2009 kl. 11:24 |
|
Hejsa... jeg synes ikke jeg kan finde nogen sammenligninger af årets nye modeller iforhold til sidste års???
Jeg har selv pz800 fra sidste år og det kunne da være interessant om fx. v10'eren giver et bedre billede? |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Indstillingen af dem vil nok gøre mere forskel end den egentlige forskel mellem apparaterne, men efter min opfattelse er det faktisk lidt "frem og tilbage" mellem dem. Jeg villle absolut ikke skifte en PZ800 ud med en V10, det er forskellen for lille til (hvis det er samme størrelse). |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 14 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 199 |
![]() |
|
Same size... ja, ok takker for svar!
|
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
den store forskel er at dette års modeller er udstyret med DVB-C og DVB-t mpeg4-tunere... |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
så vidt jeg ved er der også mpeg4 dbv t tuner i min pz800 (det stod der ihvertfald på p&p radio siden)
ikke at jeg nogensinde har brugt det |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
|
OK, min besvarelse var sådan mere generelt på alle produkterne, og ikke specifikt på PZ800 /V10. |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hejsa... men det lyder da til gengæld til det kunne betale sig at skifte til Samsungen der er vurderet mod v10'eren? Som jeg læser det giver den et klart bedre billlede end v10 (og dermed bedre end min pz800) Man skal så bare lige lære og leve med retention problemet. (som dog også kan ses på pz800 ind imellem) |
||
![]() |
||
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Så læser du forkert. Cnet mener endda at V10 giver den bedste billedkvalitet, de nogenlsinde har set fra en fladskærm. Link til Cnet anmeldelse |
||
![]() |
||
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
|
![]() Her i forummet er der en tråd om netop disse to skærme (V10 og B855) - og det er nok den der hentydes til. Her gav Otto en foreløbig vurdering af de to skærme, og såvidt jeg kunne forstå, var det eneste punkt hvor V10 var B855 overlegent mht retention. Efterfølgende er der så kommet en opdatering i firmwaren til V10 som tilsyneladende har rettet op på den fejl i farvebalancen der var i THX mode. Redigeret af RogueAgent - 17-Juli-2009 kl. 10:11 |
||
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har læst Ottos indlæg ang. disse skærme og det tager jeg for gode varer. Cnet derimod har jeg ingen fidus til
|
||
![]() |
||
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
|
Ja, det lyder som om at Pio er på en kneben 1. plads og Samsungs nye plasma lige i hælene? Derefter en v10.
|
||
![]() |
||
Garfield ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Cnet er altså en helt anden Hifi institution end Ottos private kommentarer. Al respekt for Otto, men at hans vurdering skal være lov i henhold til et højt respekteret sted som Cnet er vist lidt langt ude. Redigeret af Garfield - 17-Juli-2009 kl. 13:21 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |