|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fabi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 24-Juni-2007 kl. 23:27 |
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
De taler om "in slot" princippet, så det er snarere Panasonic professionelle plasma monitorserie, hvor du køber separate indstikskort til de interfaces som du ønsker, f.eks. HDMI og VGA.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1700 |
![]() |
Jesper Lund har helt ret. Der er tale om Panasonics professionelle serie (hvilket der faktisk også står ("Profi-Serie")). Har for øvrigt altid undret mig over hvor stor kvalitetsforskellen mellem den professionelle serie og deres normale modeller er. Nogen bud? /az |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej Panasonic 50" PZ700 har indstikskort til betalnings tv, ved ikke hvilken type den understøtter, det kan jeg ikke læse via manualen. Her er hvad der står på panasonic hjemmeside. TH 50PZ700 er ydermere udrustet med en indbygget tuner til modtagelse af DVB-T terrestrisk (mastbaseret) digitalt TV. Tuneren er også kompatibel med betalings-TV ved isætning af et CA modul hilsen agger |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
På Panasonic's hjemmeside har der længe været en TH-65PV600 som har FullHD
![]() |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej panasonic pz700 50" er fuld hd, den kan købes i de fleste butikker der sælger panasonic, ellers snak med dem i dronninglund tv center der ved jeg de har den. hilsen agger |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hej NB RADIO i roskilde har også PZ700 stående |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
snoopy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Her er et link til en test af Panasonic TH 42PZ700U på www.cnet.com |
|
![]() |
|
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Jeg var lige en tur forbi Sommer A/S, de har fået TH-42PZ700 Panasonic Full HD i udstilling. Det står knivskarpt med Bluray, virkelig imponerende dybde i billedet. Ellers ligner den meget PX700, samme design men med helt sort ramme og med antiglare.
Kan kun sige WOW |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Er der ikke også antiglare på PX700? Men PZ700 er måske endnu mere anti? |
|
![]() |
|
patfigs ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() |
Er der ikke også antiglare på PX700? Men PZ700 er måske endnu mere anti? hmm ved det ikke
I følge sommer-as.dk skulle der komme en TH-42PZ70 Full HD til 16.995,- i denne uge. Det er mere en overkommelig pris i forhold til TH-42PZ700 som koster 22.000,- Jeg må lige en tur forbi og se den inden jeg tager på ferie
God sommer alle sammen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |