|
Nye Panasonic tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2012 kl. 20:12 |
||
Nogen der ved hvornår Panasonic plejer, at smide nye tv på markedet ?
Jeg står overfor at købe et 55vt50, men tænker at det er en 2012 model, og måske kommer der snart nye modeller. |
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det bliver gl. vin på nye flasker og nok færre modeller , og måske flere LED at vælge i mellem.
Plasma ?...er der meget at forbedre ?
Spændende bliver det, vi skal jo have nyt tøj til foråret
![]() |
|||
![]() |
|||
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
||
Der er nok ikke så meget at forbedre, udover at den burde blive ligeså 'driftsikker' som en PX80
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
jan0112 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2005 Sted: Sweden Status: Offline Point: 125 |
||
Så bliver der handlet nu, kan ikke vente til maj
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
||
Jeg er enig i at der nok ikke er meget at forbedre, logoer er jo en del af nye plasma- hos nogle.
Men ellers synes jeg at VT50 er yderst driftsikker, som min PX80 også er.
Men der sker en del med LED...100...
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
||
.
Redigeret af Non-Desperado - 01-August-2013 kl. 13:16 |
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||
altså der er masser der kan forbedres, f.eks formåede pioneer at blive 100% fri for logoer så det burde Panasonic også kunne , for det er da helt håbløst
|
|||
![]() |
|||
||
Tak. Jeg har godt set salgs annoncen her på recordere.dk.
Nyt vt50 koster 15000, så at spare 3-4000 på et brugt, som man ikke ved hvordan det har været behandlet, er ikke noget for mig. Jeg tror at det er vigtigt, at starte dette tv op med den "start op dvd" jeg har liggende. Et par døgn med den, og chancen for burn in skulle være meget lille. Er dog stadig meget i tvivl om det skal være WT eller VT, netop på grund af burn in risikoen. |
|||
![]() |
|||
||
"Ovre hos Arnesen i damernes magasin " var der sldrig problemer med logoer
![]() Der var er der heller ikke med Pana PX80, normalt
Pioneer: jeg har da set de fineste eksempler på logoer
Lad os komme videre og finde løsninger.
|
|||
![]() |
|||
||
At starte med en Break-in DVD er vist nærmest en filosofi. Selv foretrækker jeg at sætte de forskellige billedparametre ned, og derefter bruge TV´et normalt. Og jeg har ikke oplevet retention eller andet - netop for jeg har behandlet mit TV hysterisk godt med zoom osv. - for netop at undgå problemer.
Dette ikke ment som en salgstale - men som information. Jeg har solgt rigtigt meget af mit udstyr her på siden, og har aldrig fået en klage, tvært i mod
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |